Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ohjajoh6 schreef:ik ga mee met cowgirl en idd een ontworming erbij, heb je echt nog niet gelijk de DA voor nodig...
Agnes75 schreef:Vol ongeloof lees ik hier de persoonlijke kritiek op TS. Kennelijk kunnen maar weinig mensen zich voorstellen wat ze heeft gedaan. Ze heeft namelijk 2 pony's gered van een vreselijk leven vol verwaarlozing wat al een tijdje aan de gang was. Ze heeft er zelfs geld voor betaald terwijl ze alle kosten op zich neemt. Mijn handen zouden ook jeuken om die pony's weer op te knappen, ze er weer mooi uit te laten zien en ze weer wat respect te geven. Prima advies om er een dierenarts bij te halen maar een beetje wassen kan echt geen kwaad, kan alleen maar goed doen imo. Hoewel een scheerbeurt wellicht een betere optie is gezien de staat waar de pony's in verkeren. Ze belt om advies, laat de smid komen, denkt aan een wormenkuur etc. Petje af dat er nog zulke mensen bestaan die zich bekommeren om zulke dieren en ze weer opknappen!
Scala schreef:Mijn moeder is bij de Kiela geweest, Sebasil hadden ze niet en van luizenpoeder hadden ze nog nooit gehoord? Heel gek!
Mijn vriendin en ik hebben met lauw water op de harde plekken gedept en vervolgens het ergste poep en vuil eruit kunnen borstelen en vervolgens afgedroogd.
Meer kan ik nu niet meer doen helaas.
Scheren willen we niet doen, misschien volgend jaar.
Dus het vuil zal er deels uitslijten met het borstelen, en de rest zal eruit gaan als ze verharen in de lente.
Bassenqua schreef:ik gebruik Tectonik pour on tegen luisjes, een streepje over de rug en klaar. Woon bij Coevorden en je mag komen halen als je wilt.