eigen stalletje beginnen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 21:30

Marktplaats :=

Lynn_Nikita

Re: eigen stalletje beginnen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 21:36

ja had het al bekeken, ziet er netjes uit, mooi omheind en volgens mij ook stroom, geloof lampen te zien
Ik ben ruim 100- tot 150 euro pm kwijt aan ruwvoer, afhankelijk van de hoeveelheid gras voor 3 paarden, heb geen bodembedekking maar schat met alle onkosten ed dat je zeker 200 per maand erbij mag tellen en zit je op een 900- pm voor 3 paarden, en dan heb je nog al het werk erbij 2 x per dag

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 21:47

Ik heb ze zelf jaren op eigen stukje gehouden in het Westland en dan had ik nog de godsgruwelijke mazzel dat mijn huurbaas zon fidele kerel was en het landje voor een appel en een ei verhuurde aan me, kwam ik toch op zon 350 euro uit per maand; je betaalt nu eenmaal voor alles de hoofdprijs daarzo; hooi/stro, mestafvoer en ga zo maar door en dan nog eens kei en keihard werken elke dag op je stukje, maar eerlijk is eerlijk; voor dat bedrag had ik er dan wel 2 staan en niet het gezeik wat je op bijna elke pensionstal wel tegenkomt of doodleuk super service te beloven die niet waargemaakt word, of zelfs de basisbehoeftes zoals water of hooi ontzegd worden. Als je tips wilt of de stal van je keuze de juiste is of niet, mag je me altijd pb-en, Succes!