Citaat:Op 2001-09-03 16:39, schreef Prisca:
Tja hoeveel paarden staan er in Nederland buiten ?? Op dit moment ?? Hoevaak is er in een Nederland onweer ?? Hoe vaak gaat er een paard dood aan de onweer in nederland?
Ik denk dat de verhoudingen errug klein zijn? en omdat we ons paard meer als een mens zien gaan we hem ook zo behandelen. Ik denk dat er meer koeien en andere dieren dood gaan aan onweer dan paarden. Maar ja er staan weer ook meer koeien buiten. Maar van Koeien vinden we het niet zielig nou ikke wel..
Sorry moest ik ff kwijt.
Ik haat al dat sneue gedoen rond paarden enz.. Een paard blijft en dier en is geen mens. Maar van koeien, geiten, kippen opgepropt in een vrachtwagen vinden we niet zielig. Nou ik wel.
Tuurlijk vind ik dat wel zielig!!! Maar ik kan hier toch niet gaan vragen van Koe in de wei met onweer? Want jullie hebben toch (denk ik) geen koeien? Ik vind het bij alle dieren zielig. Koeien, geiten en schapen zijn ook mijn favoriete dieren! Maar omdat zowat iedereen hier een paard heeft vraag ik dat. Vind ik het dan gelijk niet zielig voor een ander dier? Tuurlijk wel!!!
.
.