missje schreef:Ik vindhet erg kortzichtig om te denken dat een paard alleen gelukkig kan zijn in een weiland.
Ik heb er een tussen die ziek word van een weiland met gras.
Er zijn meerdere manieren om het je paard naar de zin te maken, ook in een paddock. En als ze de grasstrook erbij doet kan dat makkelijk. Daabij zegt ze dagelijks te rijden.
Word altijd zo moe van mensen die denken dat een paard alleen gelukkig word in een groot weiland.
Sluit ik me volledig bij aan!! Ons paard liep ook van 7 uur s`ochtend tot een uur of 6 s`avonds buiten in een volle wei en werd steeds magerder nu staat ze voor de middag binnen met hooi en gaat ze na de middag de wei in, gelukkig wordt ze nu weer dikker!!
Ook paarden hebben een eigen persoonlijkheid en niet alle paarden vinden het fijn om 24/7 in een groot weiland te lopen! Je moet ze niet allemaal over 1 kam scheren en het is erg kortzichtig om te zeggen dat als je geen HA weiland hebt dat je dan maar geen paarden moet houden! Als de paarden overdag lekker buiten lopen op een kleiner stukje en ze krijgen dagelijks lekker hun beweging is daar niets mis mee! Ik wordt een beetje ziek van het feit dat mensen menen dat je maar op 1 manier paarden kan houden en dat dat het enige goede is!!!