wat hebben jullie in de wei/stal tegen verveling

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

appiesjappie

Re: wat hebben jullie in de wei/stal tegen verveling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-13 17:13

ja het gaat om de pony! En inderdaad het is ook een ruin. Mijn friese merrie wil nooit ergens mee spelen hahaha. Die is te lui. Maar Maik is heel actief rent altijd door de wei en zwaait met zn kop heen en weer. Het is bijna dierendag. Ik denk dat ik hem dan zo'n bal ophaal en een jerrycan ga zoeken waar zijn snoepjes in kan en zal binnenkort eens bij mn ouders in de tuin kijken wat daar allemaal voor struiken staan. haha. Leuke ideeen!!

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-13 17:13

vuurneon schreef:
Ik heb een mat waaraan hij kan schuren, een bal aan een touw, de liksteen hangt ook aan een touw, boomstammen en een speelappel met gaten erin waar ik biks in gooi :)

Je moet wat om de winterperiode aantrekkelijk te maken als het gras niet meer groeit haha

Heb je de liksteen dan midden in de stal hangen? of aan de kant?

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 17:28

Hier worden likstenen systematisch genegeerd. Stomme beesten...

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 19:01

appiesjappie schreef:
vuurneon schreef:
Ik heb een mat waaraan hij kan schuren, een bal aan een touw, de liksteen hangt ook aan een touw, boomstammen en een speelappel met gaten erin waar ik biks in gooi :)

Je moet wat om de winterperiode aantrekkelijk te maken als het gras niet meer groeit haha

Heb je de liksteen dan midden in de stal hangen? of aan de kant?

Direct naast de opening van de stal, dus hij wiebelt mooi heen en weer. Bal hangt aan het plafond bijna in het midden (oftewel daar lopen wij regelmatig zelf tegenaan :') )