Ultra sowieso meer glans. ej heeft inderdaad geen ultra (maar zie link in mn onderschrift). Dreamcoat heb ik geen ervaring mee maar ben momenteel diverse merken aan het proberen en qua 'glim' komen ultra en pepi spray duidelijk als beste uit de bus
Ik heb equishine en die bevalt mij prima. Verder heb ik zo'n handschoen van schapenwol en daarvan gaan mijn vossen in ieder geval mooi van glimmen . Baby doekjes werken ook goed en vind ik ideaal om mee te nemen op concours om nog snel een vlekje weg te werken bijv.
ik ben niet op concours geweest zondag ivm het weer.. baalde er heel erg van maar het was op gras en ik gleed al bijna uit toen ik erop liep.. dus dat is te link. ik heb nu equishine en ben er heeeel tevreden over, vlekt niet en geeft een super mooie glans!
ja maar mijn vraag is dan of zo'n wollenhandschoen ook werkt,, geloof daar niet zo in want kan moeilijk een stuk uit een schaap gaan staan scheren haha!
probabeest
Geplaatst: 28-09-13 20:33
ultra staat bij mij absoluut op nr.1 , totaal andere glans als alle andere producten. de amerikanen noemen het vast niet voor niets "the one million dollar shine"
Je moet ff vragen bij een boer ofzo als het scheer seizoen aangebroken is. Soms kan je een zak wol kopen. Je doet er lang mee en het werkt als een gek. Die hamdschoenen werken ook wel maar naar mijn idee minder omdat daar geen vet meer aan zit waaraan schilfers en dergelijke blijven plakken
ninalovenina
Geplaatst: 13-10-13 20:53
Cowboy magic ! Ik had het gebruikt van iemand anders en met een klein beetje echt een heel klein beetje is het super super zacht en glanst het enorm !
nwankwo
Geplaatst: 13-10-13 21:00
ik was afgelopen maandag naar epplejeck gegaan en daar hadden ze mij ook de cowboy magic aangeraden. deze heb ik dus ook gekocht. zondag heb ik weer wedstrijd dus dan moet ponylief er sowieso aan geloven misschien dat ik het deze week nog even opdoe om te kijken hoe het precies eruit gaat zien.
tip geen glansspray gebruiken. Ik merk het altijd meteen als er haar voor de sieraden worden aangeleverd waar glansspray op is gebruikt. Lekker glad maar super breekbaar...
ik gebruik altijd billendoekjes of showsheen hairpolish en detangler! Ik deed eens per 2 weken de staart wassen, beetje showsheen erin en 2 weken lang een staart zonder enige klit erin en moes hem niet uitkammen! Ook als ze in de modder hadden liggen rollen oid.
ik ben fan van cowboy magic body spray ! Ze worden er ook heerlijk zacht van, gelukkig is er hier in de buurt goed aan te komen en ze verkopen het ook bij epplejack en divoza.
Een fles baby-olie aanschaffen en een zachte borstel opofferen voor het blinken Gewoon wat olie op de borstel verspreiden en daarmee je paard borstelen. Kan ook met van die doekjes maar die zijn duurder. (en het is helemaal niet schadelijk of slecht voor breekbare haren, en dan kan je van een spray niet altijd zeggen