Hermienlover schreef:LiannePuthzy schreef:welek stal is stal 2??
baco
wow, zo weinig maar,
toen ik ging kijken stonden er 120 paarden
(was 3 jaar geleden ofzo)
en sinds warneer word er geen les meer gegeven op baco?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LiannePuthzy schreef:kom gwn op de stal staan waar ik sta
+zomers van 6 uur totenmet 10 uur in de wei en snachts in de binnenbak/loopstallen
+wasplaats met warm en koud water
+ je hoeft niet zelf te voeren en te mesten
+buitenbak (word ook als paddock egbruikt)
+binnenbak
+binnen en buitenzetten word voor je gedaan
+ s'winters los in binnen of buitenbak een uur lang als de boxen worden gemest
+ weinig pension paarden het meeste zijn fokmerries/opfok/dekhengsten)
+mensen die er staan zijn geen kakkers
+/- 70 paarden
- weing kinderen (ben de enige)
-geen les (kan tegenover de stal)
- is geen kantine (maak niet heel veel uit, ik mis het niet)
in de zomer betaal je 100 euro of 150 euro
s'winters 200 euro
je hebt een zadelkast
mogelijkheid tot stalling in de loopstallen het hele jaar
s'winters in boxen als je dat wil (zomers kunnnen de merrie's en ruinen niet s'avonds in de boxen vanwege de veulens)
Nikass schreef:Zeker stal 2. Voor cross heb je een gezond paard nodig dat ook mentaal lekker in zijn vel zit. Dat gaat m niet worden met vrijwel de hele dag op stal. Dus dan heb je wel een crossbaan maar is je paard regelmatig geblesseerd of in ieder geval behoorlijk ongelukkig.
Voor 200 euro per maand huur je een goede instructeur en/of een trailer om je naar leuke crosswedstrijden te brengen. Zou voor mij een heel eenvoudige keus zijn!
Hermienlover schreef:LiannePuthzy schreef:kom gwn op de stal staan waar ik sta
+zomers van 6 uur totenmet 10 uur in de wei en snachts in de binnenbak/loopstallen
+wasplaats met warm en koud water
+ je hoeft niet zelf te voeren en te mesten
+buitenbak (word ook als paddock egbruikt)
+binnenbak
+binnen en buitenzetten word voor je gedaan
+ s'winters los in binnen of buitenbak een uur lang als de boxen worden gemest
+ weinig pension paarden het meeste zijn fokmerries/opfok/dekhengsten)
+mensen die er staan zijn geen kakkers
+/- 70 paarden
- weing kinderen (ben de enige)
-geen les (kan tegenover de stal)
- is geen kantine (maak niet heel veel uit, ik mis het niet)
in de zomer betaal je 100 euro of 150 euro
s'winters 200 euro
je hebt een zadelkast
mogelijkheid tot stalling in de loopstallen het hele jaar
s'winters in boxen als je dat wil (zomers kunnnen de merrie's en ruinen niet s'avonds in de boxen vanwege de veulens)
ik woon wel in amsterdam he, dus is dat wel vlakbij??
Liess__ schreef:Welke stal is stal 1?
Op baco staan wel wat meer paarden dan 80. Ik ben er vroeger wel eens geweest en toen werd er in de winter niet buiten gezet. Toen moest je je naam op een bord schrijven en mocht je na degene boven jou een half uur de paddock bezet houden.
Kan zijn dat dat veranderd is hoor. Heb je al eens gekeken bij de 3 merrieën? Waar woon je?
anne3000 schreef:Nikass schreef:Zeker stal 2. Voor cross heb je een gezond paard nodig dat ook mentaal lekker in zijn vel zit. Dat gaat m niet worden met vrijwel de hele dag op stal. Dus dan heb je wel een crossbaan maar is je paard regelmatig geblesseerd of in ieder geval behoorlijk ongelukkig.
Voor 200 euro per maand huur je een goede instructeur en/of een trailer om je naar leuke crosswedstrijden te brengen. Zou voor mij een heel eenvoudige keus zijn!
Mijn paard komt maximaal 1 keer in de week in de wei, ook toen ik er heel vaak cross me reed. Mijn paarden zijn top fit en zo ook alle andere paarden op stal.
Dit topic is natuurlijk niet voor deze discussie, maar ik snap het wel als TS stal 1 kiest.