wel goede 20x60buitenbak, veel weidegang, in de winter ruime paddocks..
nu in de zomer 24/7 buiten maar iedere dag wordt de wei gemest..
en dan heb ik een volwassen pre hengst en een shetlanderhengst staan...
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
meikie schreef:@silvia58: je indruk klopt, ze verhuurt stallen. Staat bij mij in het dorp. Heeft nieuwe stallen neergezet, ziet er beter uit. Maar een stal, zou ik het niet noemen.....
Daarvoor is het te hobby achtig. Ik zou voor dit soort stalling 125 maximaal per maand betalen.
Er is ook geen echte bak bij.
Tijn schreef:Dit is toch ook wat je destijds vroeg?
Alleen nu staat het allemaal?
[VSW] Huurpijs voor deze locatie.
mavantos schreef:Ik zou zeggen als het inclusief hooi, stro en voer is en dan zelf uitmesten dat je dan hier rond de €300 zit (paardenbox). Als het ook inclusief uitmesten is, dan mag je in deze omgeving zeker wel €350 vragen. Op sommige manege's vragen ze hier gewoon €410 voor een stal en dan word alles gedaan, maar als je hooi wilt moet je bijbetalen, stapmolenservice is bijbetalen en dan heb je hier geen weide.
Posh schreef:meikie schreef:@silvia58: je indruk klopt, ze verhuurt stallen. Staat bij mij in het dorp. Heeft nieuwe stallen neergezet, ziet er beter uit. Maar een stal, zou ik het niet noemen.....
Daarvoor is het te hobby achtig. Ik zou voor dit soort stalling 125 maximaal per maand betalen.
Er is ook geen echte bak bij.
Pardon?
Ik verhuur geen stallen meer, ik zit volEven beter nadenken of eventueel kijken bij mijn advertenties voor je domme opmerkingen gaat maken.
Posh schreef:Graag even lezen wat in de OP staat, niet klakkeloos mee gaan met wat andere Bokkers menen te weten. Iedereen gaat opeens conclusies trekken terwijl we het toch echt over deze stalling hebben en niet over iets 'hobby achtig'.Tijn schreef:Dit is toch ook wat je destijds vroeg?
Alleen nu staat het allemaal?
[VSW] Huurpijs voor deze locatie.
Nee, is een compleet andere stal. De stalling uit het topic dat jij noemt is de stal op ons woonerf.
@Knert: Ik weet niet wanneer je voor het laatst langs bent gekomen? We zijn inderdaad druk geweest met verbouwen (na een heleboel gedoe met de gemeente) en inmiddels staan de stallen niet meer in de wei maar op ons erf. We hebben camerabewaking en ik kan vanuit het hele huis zien wie er bij de paarden is en wat er gebeurd.
Die palen was inderdaad een heel gedoe, dat is een paddock paradise aan het worden voor 2 paarden. In de zomer lopen sowieso alle paarden dag en nacht buiten, in de winter staan er 3 tot 4 paarden 's nachts binnen.