Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Poess91 schreef:[***] schreef:Er staan genoeg paarden alleen, ik heb heel veel tijd om voor het paard te zorgen dus ik denk niet dat dit Een groot probleem is, en als ik merk dat dat 't wel is, dan koop ik indd een shetlander erbij
Dat er genoeg paarden alleen staan betekend niet dat jij er ook aan mee moet doen
[***] schreef:Er staan genoeg paarden alleen, ik heb heel veel tijd om voor het paard te zorgen dus ik denk niet dat dit Een groot probleem is, en als ik merk dat dat 't wel is, dan koop ik indd een shetlander erbij
Poess91 schreef:[***] schreef:Ik koop dan misschien wel een shetlander erbij. Maar wij zitten druk in de verbouwing dus veel geld hebben we er niet voor. De reden dat ik dan wel een rijpaard mag is prive. Dit heeft te maken met psychische zaken
En de psychiche zaken van een paard hoeven dus niet mee te tellen?
Kirsha schreef:[***] schreef:Er staan genoeg paarden alleen, ik heb heel veel tijd om voor het paard te zorgen dus ik denk niet dat dit Een groot probleem is, en als ik merk dat dat 't wel is, dan koop ik indd een shetlander erbij
Zelfs al besteed je 5 uur per dag aan het paard, staat hij/zij vervolgens nog steeds 19 uur alleen. Bovendien ziet een paard jou niet als soortgenoot en dus ben je geen gelijkwaardig gezelschap. Het is óf >2 paarden in de wei óf geen paard in de wei, 1 paard is niet bepaald paardvriendelijk. Toch wel een essentieel onderdeel van de basiskennis van paarden, lijkt me zo...
Poess91 schreef:Je moet inderdaad nog veel leren.
Lara_Silver schreef:Meid, volgens mij weet je het toch allemaal beter. Ik zou zeggen toe maar, dit topic was blijkbaar overbodig want zelfs de goede adviezen hier worden in de wind geslagen.
[***]"
[quote="Poess91 schreef:[***] schreef:Ik koop dan misschien wel een shetlander erbij. Maar wij zitten druk in de verbouwing dus veel geld hebben we er niet voor. De reden dat ik dan wel een rijpaard mag is prive. Dit heeft te maken met psychische zaken
En de psychiche zaken van een paard hoeven dus niet mee te tellen?
[***] schreef:Kirsha schreef:Zelfs al besteed je 5 uur per dag aan het paard, staat hij/zij vervolgens nog steeds 19 uur alleen. Bovendien ziet een paard jou niet als soortgenoot en dus ben je geen gelijkwaardig gezelschap. Het is óf >2 paarden in de wei óf geen paard in de wei, 1 paard is niet bepaald paardvriendelijk. Toch wel een essentieel onderdeel van de basiskennis van paarden, lijkt me zo...
Wie zegt dat ik dit niet weet. Ik heb echt wel wat ervaring hoor. Maar niet alle paarden zijn hetzelfde
[***] schreef:Ik had het over stallen, weide en benodigdheden. Jullie benoemen nu 1 ding. Geef me eens wat adviezen over andere dingen, waar ik wel wat aan heb
Poess91 schreef:Ach iedereen moet veel leren.
Maar dat je je paard alleen wilt gaan houden, dat zegt genoeg over basiskennis.
Ik wens je veel succes maar op deze manier ga ik je niet meer helpen.
Bij deze hoop ik dat je eerst nog veel meer ga leren en wat meer om het paard gaat denken ipv jezelf.
XjesLiess"
[quote="[***] schreef:XjesLiess schreef:TS, ik zei toch dat je bokt op je zou krijgen
Ik merk het, jammer dat ze niet snappen dat ik het over andere dingen heb.