k_m schreef:Nee want het is nu toch te klein.
Bedankt voor de aardige en begrijpende reacties.
Dat we een huur contract hadden moeten opstellen Sorry maar als ze zeggen je mag het gratis gebruiken ken ik niemand die zegt nee hoor wil betalen.
Over het lelijke afgezette omheining, en dan ik hier pissig om ben en zelf had moeten doen, wij hebben zelf een half jaar geleden al een deel afgezet, mijn vader is zelfstandig en verstrekt morgen op vakantie, omdat we geen tijd hadden hebben we overeen gekomen dat hij het ging doen. Ik denk dat je wel mag verwachten dat het een beetje degelijk gebeurd, allesinds dat zouden wij doen.
Het is absoluut niet zo dat we niet wouden betalen en dat ik ondankbaar ben, ben heel blij dat we de wei hebben mogen gebruiken en ga ook niet met tegenzin op zoek naar een andere wei want was al die tierlantijntjes met onkruid en kinderen in de weide enzo ook echt beu.
Zus en mama vinden bij de vp een goed idee, en ik ben er zeker van dat dit mits goede afspraken voor de eigenaren ook wel oké zal zijn. Nu papa nog.
We gaan ook zeker niet klagen dat we nu weg moeten hierom hoor, de topic titel is een beetje overdreven maar ik heb dit geschreven toen ik 5 minuten terug was van de wei en het zag er echt niet uit en de palen lagen gewoon in de wei gegooid bij dr pony met dr uitsteeksels enz. Eraan terwijl ze een exemer is met een gloednieuwe deken. Sorry als dit fout is over gekomen!
Kiezen of delen natuurlijk! Je moet gewoon beseffen dat je geen rechten hebt en niets hebt in te brengen als je er gratis gebruik van maakt. Ik bedoel alleen dat je dit had kunnen voorkomen. Als dit mijn ideale stukje grond was geweest had ik mezelf toch een beetje willen beschermen. Ik had dan een huurcontractje opgesteld en er een klein net bedrag voor gegeven. Als je er koste wat het kost gratis wilt staan moet je daar inderdaad de consequenties van in zien.
En de omheining ... dat kun je toch ook zelf doen?! Je had toch kunnen voorstellen aan die man om het samen te doen? Had je gelijk kennis kunnen maken en dat had misschien in jullie voordeel kunnen werken zoals ik al eerder aangaf. Ik vind dat je je er makkelijk van af maakt. Die man betaald voor zijn stukje, jullie staan er gratis en dan verwacht je eigenlijk dat hij het correct afzet voor een pony. Wie weet heeft die man totaal geen verstand van pony's!? Als je zo pietje precies bent hadden jullie het zelf moeten doen of samen, want eerlijk is eerlijk zo'n stukje heb je binnen no-time netjes afgezet.
Ik snap je frustratie hoor, absoluut, maar probeer het van de positieve kant (je hebt er gratis mogen staan) te bekijken want je hebt in dit geval nu eenmaal geen rechten. Trek er lering uit zou ik zeggen en maak in het vervolg goede afspraken. Hopelijk kun je je pony stallen bij je verzorgpony, want alleen is ook maar alleen voor je shet