Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
[***] schreef:@ Jannepauli : Een stalhulp is een optie inderdaad, maar om die echt een loon te betalen .. Vrees dat de stalprijs dan omhoog moet en dat is het echt niet waard op dit moment ... Dus dan gaan er zeker klanten weg (staan er nu al op het punt) en dan schiet het helemaal niet op (ja, minder paarden, maar dat is het dan ook).
[***] schreef:Het gaat vooral om andere dingen dan de dagdagelijkse, maar doordat die zoveel tijd vergen (zeker als je het allemaal alleen moet doen omdat de rest waar je op rekent maar half werk levert..) blijven andere dingen liggen. En spijtig genoeg gaat zelfs bij de dagdagelijkse dingen wel wat fout, niet elke dag, maar het gebeurd, en elke keer is een keer teveel in mijn ogen
troi schreef:Ik denk ook zeker 2uur per dag. Qua loon zou ik dan 20euro per dag redelijk vinden, das dus 140 per week en 560 per maand. Op zijn minst zou ik dan gratis stalling willen..
Jannepauli schreef:[***] schreef:@ Jannepauli : Een stalhulp is een optie inderdaad, maar om die echt een loon te betalen .. Vrees dat de stalprijs dan omhoog moet en dat is het echt niet waard op dit moment ... Dus dan gaan er zeker klanten weg (staan er nu al op het punt) en dan schiet het helemaal niet op (ja, minder paarden, maar dat is het dan ook).
Minder paarden, minder klanten, minder werk, minder kosten. Soms is het helemaal niet zo slecht te bedenken dat je te veel hooi op de vork hebt. En stagiaires inhuren hoeft toch niet veel te kosten?