Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Paardenfan01 schreef:Mist schreef:als ik de eigenaar was van deze shet dan had jij nu hele blauwe billen en zou je nooit meer binnen 5meter van mijn paarden mogen komen !
De eigenaar is 2wkn op vakantie en je besluit een pony-party te houden met vriendinnen en de zusjes daarvan ? totaal onverantwoordelijk en achterbaks als je het mij vraagt. Blijf maar ver weg van dat beestje en laat haar bijkomen van dit "avontuur" hopelijk heb je geen blijvende schade aangericht.
hallo waar slaat dit op? ik had toestemming van de eigenaar om het door mijn viendin in te laten rijden oke ! en het zadeltje komt na de vakantie binnen. en wij mishandelen hem niet, we rijden hem in ! ze heeft nog nooit gesprongen en nu kan ze het eindelijk ! we zijn trots op haar en deze reacties hoeven we niet.
Paardenfan01 schreef:ik zal het opnieuw uitleggen. dit is mijn account en ik heb die shet als verzorgpony. mijn vriendin heeft 4 en half jaar paardenervaring en wou haar inrijden *dit mogt van de eigenaar) we begonnen met stappen en alsnel draafden we. later probeerden we te springen ! dit ging super ! het zusje van haar en mijn zusje ook, wouden ook springen en rijden. ze mogten probeeren *we maakten een hindernis en met een touw lokte mijn vriedin de shet (baukje) over de hindernis terwijl het zusje erop zat. hier is helemaal niks zielkigs aan. later maakten we een foto en wouden hun met zijn 2e erop. dit was echter maar iets van 30 seconden. (ofn minder) later kreeg ze pijn in haar rug. we weten niet wat we moeten doen. help ons
Maaike162 schreef:Paardenfan01 schreef:ik zal het opnieuw uitleggen. dit is mijn account en ik heb die shet als verzorgpony. mijn vriendin heeft 4 en half jaar paardenervaring en wou haar inrijden *dit mogt van de eigenaar) we begonnen met stappen en alsnel draafden we. later probeerden we te springen ! dit ging super ! het zusje van haar en mijn zusje ook, wouden ook springen en rijden. ze mogten probeeren *we maakten een hindernis en met een touw lokte mijn vriedin de shet (baukje) over de hindernis terwijl het zusje erop zat. hier is helemaal niks zielkigs aan. later maakten we een foto en wouden hun met zijn 2e erop. dit was echter maar iets van 30 seconden. (ofn minder) later kreeg ze pijn in haar rug. we weten niet wat we moeten doen. help ons
Was dit de eerste keer dat er iemand op haar reed? Heb je een foto?
Paardenfan01 schreef:ik zal het opnieuw uitleggen. dit is mijn account en ik heb die shet als verzorgpony. mijn vriendin heeft 4 en half jaar paardenervaring en wou haar inrijden *dit mogt van de eigenaar) we begonnen met stappen en alsnel draafden we. later probeerden we te springen ! dit ging super ! het zusje van haar en mijn zusje ook, wouden ook springen en rijden. ze mogten probeeren *we maakten een hindernis en met een touw lokte mijn vriedin de shet (baukje) over de hindernis terwijl het zusje erop zat. hier is helemaal niks zielkigs aan. later maakten we een foto en wouden hun met zijn 2e erop. dit was echter maar iets van 30 seconden. (ofn minder) later kreeg ze pijn in haar rug. we weten niet wat we moeten doen. help ons
Citaat:nee 2e keer. ik weet niet hoe je een foto moet sturen