Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
annemieke73 schreef:Gemeente wil t niet in de kliko hebben.....
Fourage bedrijven vinden t te weinig om te komen halen....
Onze buren zijn melkveehouders die hebben t niet zo op paarden.
lailapri schreef:Toen ik de titel las, dacht ik echt duh je bent er toch ook opgekomen, maar dat was na lezen van topic toch een leesfout van mij![]()
wij hebben inmiddels ook afspraak met,iemand dus redelijk goedkoop van de mest af.
annemieke73 schreef:Champignonenkwekers willen alleen stromest,
Wij hebben maar twee shetjes lopen 24/7 buiten dus pure mest gemiddeld vuilniszak per dag.
Gemeente wil t niet in de kliko hebben.....
Fourage bedrijven vinden t te weinig om te komen halen....
Onze buren zijn melkveehouders die hebben t niet zo op paarden.
besita schreef:ik zit in Belgie en betaal 121 € incl voor ophaling ( telkens tussen de 12-15 ton ) in de winter is dat om de 6 weken ongeveer ..in de zomermaanden iets langer ..helaas kan enkel een vrachtwagen binnen rijden hier anders zouden ze met vrachtwagen en kar kunnen komen laden want dat is dezelfde prijs ..
Urielle schreef:besita schreef:ik zit in Belgie en betaal 121 € incl voor ophaling ( telkens tussen de 12-15 ton ) in de winter is dat om de 6 weken ongeveer ..in de zomermaanden iets langer ..helaas kan enkel een vrachtwagen binnen rijden hier anders zouden ze met vrachtwagen en kar kunnen komen laden want dat is dezelfde prijs ..
Welk bedrijf heb jij besita? Ik heb het een keer laten ophalen maar toen was ik voor 6-9 ton 300 nog wat kwijtDat was geen goede actie voor elke maand ofzo
besita schreef:http://www.sterckx.com/
je moet wel redelijk wat paarden hebben zodat ze om de 6 weken kunnen langskomen , de mest moet "vers " zijn
joyce B schreef:Hoeveel ruimte heb je nodig voor een hoop van zoveel paarden Antheman? En zet je de hoop ook om of laat je hem gewoon liggen tot gebruik?