Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
salamaleque schreef:ik vind het een lastige, bij ons op de wei zijn er 2 tonnen voor 20 paarden ik ben van mening dat dat echt veel te weinig is. Ik haal mijn paard dus aan het begin van de middag binnen, het eerste wat hij doet is drinken dan blijft hij de rest van de dag op stal. Wij moeten zelf de tonnen vullen maar dat moet met emmers uit een sloot uit de buurt geen doen is dat en dat voor een stal waar je ruim eur 300 pm betaalt.
salamaleque schreef:ik vind het een lastige, bij ons op de wei zijn er 2 tonnen voor 20 paarden ik ben van mening dat dat echt veel te weinig is.
Patsab schreef:2 tonnen op 20 paarden? Hoe groot zijn die tonnen dan?
Ik heb 1000 liter vaten voor 4 paarden en die moet ik nu toch echt elke ochtend bijvullen want dan is het vat zowat half leeg zowel door verdamping als door het vele drinken van de paarden.
salamaleque schreef:ik vind het een lastige, bij ons op de wei zijn er 2 tonnen voor 20 paarden ik ben van mening dat dat echt veel te weinig is. Ik haal mijn paard dus aan het begin van de middag binnen, het eerste wat hij doet is drinken dan blijft hij de rest van de dag op stal. Wij moeten zelf de tonnen vullen maar dat moet met emmers uit een sloot uit de buurt geen doen is dat en dat voor een stal waar je ruim eur 300 pm betaalt.