Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
moor schreef:Voor degene die de 12 boxen leeg willen laten staan omdat ze geen andere mensen op stal willen..
Vinden jullie het niet zonde om een stal leeg te laten staan?
En jullie zijn dan de "baas" en stellen de regels op, als er dus iemand zich "niet netjes" gedraagt kan die toch vertrekken?
Merluna er staan toch al vakatiehuisjes in ruinen?! aan het bos?!
Maar dat daarvan kan ik alleen vinden dat ze te koop zijn voor +- 250.000euro
xMercury schreef:Mijn eigen paard stallen en op zoek gaan naar een leuke dikke C/D pony die voor het karretje kan lopenDe andere stallen verhuur ik dan aan vriendinnen, natuurlijk voor weinig geld. Maar dan moeten ze wel zelf voer kopen ed
Traiectum schreef:Ik zou 2 of 3 stallen laten staan en de rest ombouwen tot inbouwstal, om redenen die al eerder genoemd zijn. Pensionklanten zou ik niet willen, maar pensioenklanten wel! Een rusthuis dus: plaats aanbieden aan mensen die hun paard een goed pensioen willen geven (uiteraard tegen betaling) maar daar zelf de tijd/ruimte niet voor hebben. Aangezien je met een melkveebedrijf toch de hele dag aanwezig bent, kan de verzorging van 5-10 oude paarden er ook wel bij, en de eigenaren komen niet vaak langs, dus lekker rustig.