Zonder beugels rijden vind ik persoonlijk zinvoller

Maar soms doe ik het wel eens voor de leut.
Als ik kawa bv zijn halster kwijt is en ik geen zin heb de hele wei tevoet te moeten doorzoeken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

runningkawa schreef:Wat ik vaak zie is dat ruiters dan teveel in de stoelzit gaan zitten en teveel met de knieen gaan klemmen om stevig te blijven zitten.
Zonder beugels rijden vind ik persoonlijk zinvoller
Sjuimpje schreef:Verder zie ik niet in wat het toevoegt aan de training.
) maar alles moet bij jou nut hebben, nooit eens gewoon zomaar iets voor de lol doen.... Snap het echt niet (ga het niet snappen ook denk ik) stef"]
[quote="Sjuimpje schreef:Verder zie ik niet in wat het toevoegt aan de training.
) maar alles moet bij jou nut hebben, nooit eens gewoon zomaar iets voor de lol doen.... Snap het echt niet (ga het niet snappen ook denk ik)
. stef schreef:ja tuurlijk, maar ik heb weleens zoiets van ah, vanmiddag lekker ff jamaica poetsen, zonder dat ik ga rijden of omdat het nodig is of weet ik veel. Sjuimpje heeft dat dus absoluut niet. Is haar goed recht, maar snappen doe ik het niet
promptertje schreef:Ik snap het ook niet hoor Stef, ik wil ook af en toe gewoon lol met mijn paarden maken, net als vroeger bij de ponyclub. Ik heb een paar jaar heel serieus gedaan, en toen dacht ik ineens "is dit het nou?" - en ik ben weer lol gaan maken, tussen het serieuze door.... is een mooie combinatie! Maar voor iedereen persoonlijk.
alleen dressuur is idd saai! Lielle"]
[quote="stef schreef:ja tuurlijk, maar ik heb weleens zoiets van ah, vanmiddag lekker ff jamaica poetsen, zonder dat ik ga rijden of omdat het nodig is of weet ik veel. Sjuimpje heeft dat dus absoluut niet. Is haar goed recht, maar snappen doe ik het niet

Lielle schreef:Promptertje, maar weer eens een discussie over je paard slaan beginnen dan
. Berichtje twee van mij op Bokt en whoppaa, daar was Lielle
. (gelukkig is het allemaal nog goed gekomen).
! 

(Ben gelukkig nu wel blijven zitten
)