Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Feetje schreef:Vraagje, waarom wil je een veulen dat ongeveer 1.47m wordt?
Tegen de tijd dat je erop kan hang je er met 1.65m al een heel stuk onderuit, en dat ben je toch al gauw...
Tessebes"]
[quote="Feetje schreef:Vraagje, waarom wil je een veulen dat ongeveer 1.47m wordt?
Tegen de tijd dat je erop kan hang je er met 1.65m al een heel stuk onderuit, en dat ben je toch al gauw...

Laura schreef:Weer zo'n topic van een pennymeisje dat graag een veulen wil kopen omdat dat lekker goedkoop is.
Relliej schreef:Ik laat de veulen eerst in de veulen opfok tot zijn 3e jaar.
Carlaa"]
[quote="Relliej schreef:Ik laat de veulen eerst in de veulen opfok tot zijn 3e jaar.
Relliej schreef:Ik ken een veulen opfok in Chaam en daar kom ik bijna ieder weekend in de buurt.
Relliej"]
[quote="Carlaa"][quote="Relliej schreef:Ik laat de veulen eerst in de veulen opfok tot zijn 3e jaar.
Carlaa"]
[quote="Relliej"]Ik ken een veulen opfok in Chaam en daar kom ik bijna ieder weekend in de buurt.
[/quote]
Dat noem ik dus weinig (het kan nog veel minder, maar alla...). Wat ben je van plan met het diertje te doen dan? Okay: stel, hij gaat in de opfok. Ga je dan elke zaterdag aan het hek staan kijken?
[/quote]
Ik denk dat ik vast wel in het land mag om naar der toe te gaan. Zo niet, dan niet. Ik kan daar verder weinig over zeggen.
[quote="Carlaa schreef:maar waarom niet gewoon een ouder dier?
Tessebes schreef:Chaam.... tja, wat zal ik erover zeggen. Gebruik de zoekfunctie van het forum eens. Je mag daar trouwens niet de kudde in als je op bezoek komt, alleen als de hoefsmid of da komt. Je mag dus wel van achter het hek naar de veulen zwaaien en hopen dat ie naar het hek komt.
Carlaa"]
[quote="Relliej schreef:Ik ken een veulen opfok in Chaam en daar kom ik bijna ieder weekend in de buurt.
duivelintje schreef:wat betreft stukjes dat mensen maar veulens kopen omdat deze goedkoper zouden zijn, dat is onzin. ons ene veulen is net zo duur als een leuk ingereden paard en kost op den duur toch heel wat meer.
als iemand weloverwogen voor een veulen kiest, gewoon doen!!! niet iedereen kiest ervoor om een paard te hebben waarmee ze gelijk weg kunnen rijden.
) Chubby schreef:Tsja, ik bemoei me er ook eventjes mee. Vraag me namelijk af wat nu je bedoeling is: een veulen kopen (is echt niet zo leuk hoor, om een paar jaar te moeten wachten voor je er mee aan de slag kan), een merrie met veulen kopen (hoe kan een 14-jarige het onderhoud van 2 paarden betalen?)![]()
Waarom kijk je dan niet verder voor een wat ouder paard: daarmee kan je gelijk aan de slag. Of je kijkt of je alleen de merrie kunt kopen?