. Er ligt van het geen ik voer de volgende voerbuurt vaak nog over ook na een nacht... die krijgt meer dan voldoende hooi, binnenkort word er nog een systeem in zijn stal gemaakt dat volledig vol kan met hooi dat die in principe van 1 keer vullen zeker een dag door kan (wat nu ook is maar dan in de grond en hooinetten alleen gaat het dan zeker niet vies worden). Toch is stro hier geen optie of geen goede optie in prijs/onderhoud verhouding voor ons. Die maakt er een smeerboel van s'nachts en hoe die het doet geen idee
.Ga hier eens aankaarten voor bestraten eventueel of die paddock matten.
JoelleX dat topic is naar aanleiding van dit topic, de paddockmatten ben ik meer aan het opzoeken er over van ervaringen en dergelijke.
Dan is het wel een goed idee om het hooi te mengen met een hand stro, dan heeft hij waarschijnlijk gewoon behoefte aan grover ruwvoer. Ik doe dat ook zo nu en dan.. een tijdje wat stro bijvoeren, en na een tijdje hebben ze er weer genoeg van gehad, hebben ze de tekorten aan mineralen of vitamines die ze daar uit halen weggewerkt, en krijgen ze weer alleen hooi.
. Nu kan wel eens kijken voor enkele baaltjes stro terug voor zulke dingen inderdaad. Maar goed beetje offtopic