Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar helaas haha. 

Ik heb trouwens nog helemaal niets op dekjes en dekens staan ( aja, die ene zwetdeken die ik heb dan haha), maar zit er wel over te denken om daar leorna d'r naam op te laten zetten, lijkt me altijd al leuk, maar is er nooit van gekomen. ja, mijn ouders vinden dat ik altijd meer wil w.b. de paarden ( en dus geldverspillerij); "dan weer een tweede schabrak, dan weer een deken, dan weer een karretje, dan weer een trailer en een bak.."( laatste 3 heb ik nog niet).. " ach, niet-paardenmensen begrijpen dat gewoon niet, denk ik.
Ook ik leef van stufi
en Sjors heeft op zich een eigen zadel (is manegepaard) maar ik wil graag een eigen want ik zit voor geen meter in dat andere.
Heb ik ook gekocht voor die prijs ( ok, de meesten zijn wat duurder, maar ze zijn er wel, of je moet gewoon wachten op de anbiedingen-periode; ik had ze ook uit de aanbieding.
)
groot.
.

!
vooral op de manen. het optreden toen van de Fjorden vond hij ook erg gaaf (in klederdracht en aangespannen) Dus als er ooit een ander paard komt wil hij wel een Fjord
(ik op zich ook wel hoor) maar dat wil ik niet ik wil een
bonte Samber of Sambertinni, Ed King Hill dus als het maar bont en springt.
Oke niet nieuwsgierig dus dan vertel ik het ook niet???

!( dat ding blijft alleen niet goed zitten, zo om de staart met een touwtje vast geboden, maar da's een ander onderwerp..)en ik heb een groene zwetdeken met blauwe biest