waar maak ik mijn paard gelukkiger mee

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 11:25

snorkel1986 schreef:
van die hormonen.. dat kalmeerd wel na een poosje hier ook altijd hengst opstal merrie's laten hengstigheid niet veel meer zien nu.. erg handig op wedstrijden

Nope; het kan wel maar het hoeft niet. Niet alle paarden zijn hetzelfde.

snorkel1986

Re: waar maak ik mijn paard gelukkiger mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 21:18

hier toch 4 merrie,s die dat doen

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 11:59

Hi TS, ik denk dat je een goede beslissing hebt genomen! Je paard gaat het vast erg naar haar zin krijgen op de wei met vriendjes en als jij of je vriendin haar er smiddags en savonds nog voldoende uithaalt komt ze genoeg uit haar stal en krijgt ze een prima leven. Laat je niet gek maken als er wordt gezegd dat je nog iets beters kan vinden als je maar goed genoeg zoekt. Alsof je dat niet allang hebt gedaan. was het maar waar dat iedereen een droomstal om de hoek had! Veel plezier! Ook leuk dat je bij je vriendin op stal komt trouwens!

Heukeltje

Re: waar maak ik mijn paard gelukkiger mee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-13 14:03

bedankt Nikass, tja stalling blijft altijd lastig. Er zijn genoeg stallen bij boertjes aan huis om me heen maar er is overal wel iets 'mis'. Het is nergens ideaal helaas. Daar is de bak weer heel zwaar, daar staan ze tot hun knieen in de stront, daar krijgen ze weer niet voldoende eten, daar is dit, daar is dat. Heel bokt wil 24 uur weidegang maar dat is op heel veel dressuurstallen gewoon niet mogelijk. En geloof me, hier stikt het van de dazen in de middag, doe mijn paard daar echt geen plezier mee om haar 's middags tussen de dazen op de wei te zetten. Dan is ze blij dat ze naar binnen gehaald word. Verder ben ik iedere avaond op stal en komt ze er genoeg uit.