Veranderen van stal?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Amado7

Re: Veranderen van stal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 14:34

Sorry, 2 posts achter elkaar.

Waar ik ook een groot voordeel inzie is dat je niet zelf hoef uit te mesten. Die tijd dat je fietst, had je anders waarschijnlijk gemest. :)

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 14:36

Waar is stal 2 als ik vragen mag? :p

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 14:38

ZeSteigert schreef:
Waar is stal 2 als ik vragen mag? :p

Vind ik leuk!

Hahaha

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 14:43

Ik heb bij mij in de buurt nog geen stal gevonden voor die prijs, en dan zoek ik echt niet naar al deze mogelijkheden (hoewel ze natuurlijk wel handig zijn..) :P

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 14:50

hoe veel komen de paarden buiten op stal 1 en stal 2?

max66

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 17:29

mang schreef:
Hoe kan stal 2 in hemelsnaam maar 150 euro zijn?? Dat betaal ik al bijna voor alleen een stal, wei en (slechte) bak dan moet ik nog alles zelf doen.
Weet je heel zeker dat dat helemaal klopt? Ik kan het me echt niet voorstellen namelijk.

Als het echt klopt zou ik niet twijfelen :D Lijkt me een top stal voor dat geld!

Ik betaal ook 150 euro inclusief alles. Heb geen binnenbak, dat dan weer niet. Bij TS komen de kosten van de brok er nog bij....

Ik vroeg me ook af hoe oud je bent en of je misschien (binnenkort) met een brommertje kunt gaan. Anders zou ik het niet doen, twee keer per dag 50 minuten fietsen zou IK niet doen!

mang

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 17:41

Het gaat hier om 2 buitenbakken en 2 binnenbakken he? Hoewel 150 incl alles zonder binnenbak ook al heerlijk goedkoop is.

LOLLYYwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 17:46

Een gewoon recreatiepaard kan perfect overleven op ruwvoer. En brok kost nu ook geen stukken van mensen..

horsie1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 17:48

Volgens mij woon je bij mij in de buurt ;)
Ik sta op stal nummer 2 en het bevalt prima!
Volgens mij ben ik ook al op stal 1 wezen kijken, maar daar heb ik toen niet voor gekozen, omdat het voor mij te ver weg is.

wilmatj

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 19:51

Die keuze had voor mij niet moeilijk geweest, stal 2 :D
Voor die prijs al die dingen 0.o

reistijd is wel een lastige maar misschien heb je later een scooter of auto, dan is dat probleem ook opgelost 8-)

lovesdeejay

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 23:42

Ik zou denk ik lekker op stal 1 blijven staan tot dat je iets anders hebt gevonden of je je scooterrijbewijs hebt ofzo.
Want je hebt 50 min heen en ook 50 min terug fietsen, nu doe je dat in totaal 40 min dus als je verhuist naar stal 2 heb je dus wel 1 uur minder tijd bij je paardje!
Dit is echt iets wat mij tegen zou houden, ben benieuwt naar je uiteindelijke keuze!

velvetd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-13 10:06

Ga toch eens kijken of ik een binnendoor route kan vinden via Google maps, zoals een paar hier al zeiden.
Als ik het niet kan vinden, blijf ik waar ik nu ben. Paard staat op vlas, dus ben 6 van de 7 dagen 5 minuten bezig met uitmesten. Ook ben ik (als het goed gaat) over 2 jaar het huis uit. Ga in Leeuwarden studeren en wou haar meenemen. Dus als het echt niet kan, ga ik gewoon verder met zoeken en blijf ik waar ik nu sta. Maar als ik idd een binnendoorroute kan vinden, ga ik daar heen. En dan vooral om de binnenbak en dat er in een altijd een springparcours staat, pony en ik springen namelijk vrij vaak en dat de hele tijd erin zetten en daarna er weer uithalen is ook niet altijd even prettig..