Hulp bij stalkeuze gevraagd

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Silence

Re: Hulp bij stalkeuze gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 07:47

Ik zou bij beide stallen zo weer omgedraaid zijn :j
Dat jij wedstrijden rijd is prima, maar ik vind dat je ten alle tijden in je achterhoofd moet houden dat je paard er dag en nacht de tijd door moet brengen.
En dan dat vervolgens afwegen tegen dat ene uurtje dat je als eigenaar wilt rijden.

Theeglas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-13 12:03

snottebel schreef:
Ik had je al gezegt dat er bij ons plek vrij is. Winterdag mag er hooi op de paddocks gevoert worden. paarden staan lang buiten en zomers 24 uur buiten en de bak is het hele jaar door te berijden.
Wat weerhoud je hiervan?

Ik heb al een afspraak met Carlien om te komen kijken, maar een vriendin van mijn zus heeft bij jullie gestaan en zij was niet zo positief.

Theeglas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-13 12:07

Silence schreef:
Ik zou bij beide stallen zo weer omgedraaid zijn :j
Dat jij wedstrijden rijd is prima, maar ik vind dat je ten alle tijden in je achterhoofd moet houden dat je paard er dag en nacht de tijd door moet brengen.
En dan dat vervolgens afwegen tegen dat ene uurtje dat je als eigenaar wilt rijden.

Dat ben ik ook zeker met je eens, maar ik betaal geen 200 a 250 euro in de maand (buiten mijn contributie en lesgeld om) om vervolgens niet te kunnen rijden omdat de bak of te zwaar is, of baggerpoel is. Of dat mijn paard de hele dag gezellig mijn zijn vriendjes tot hun knieen in de blubber staan.

Als iemand mij een stal kan wijzen waar plek is voor twee pony's, een goed berijdbare bak en waar de pony's de hele dag buiten kunnen staan voor ongeveer 200 euro in de maand, per pony. Dan ben ik om en zal ik natuurlijk daarvoor kiezen. Maar IK kan dat niet vinden hier in de buurt.