De foto's zijn niet van geweldige kwaliteit, maar volgens mij valt er wel te zien hoe we de weide hebben gemaakt. De draden moeten nog wat bijgespannen worden, die zijn tijdens mijn vakantie wat gaan doorhangen. Hier heb ik wel even hulp voor nodig, en mijn vader heeft het de laatste tijd behoorlijk druk. Aan de slappe draden moet je dus geen voorbeeld nemen

De achterste weide, langs 1 kant zie je de drielaagse omheining, aan de andere kant het gaas van de buren en 1 stroomdraad.

De paddock vanuit de schuilstal, het gras is ietsje hoger gekomen omdat ze tijdens mijn vakantie veel op het gras hebben gelopen.

De grens met onze buren, de koeien. De prikkeldraad die aan hun kant hangt zie je niet echt goed, maar onze draden wel. Er hangt nog een ijzeren stroomdraad tussen onze draden, maar dan aan de andere kant.

De schuilstal, met langs de rechterkant de opening naar de achterste weide en langs de linkerkant de verbinding met de batterij. De plank die er naast ligt hebben ze er af gesloopt, die moet nog gerepareerd worden, maar ook dat kan ik niet alleen

De voorste weide vanuit de paddock.

De manier waarop alle stukken met elkaar verbonden zijn.
We hebben dus de Turboline kord gebruikt, simpele houten paaltjes en isolatoren, en voor de verbindingen cordbinders. Aan de uiteinden hebben we cordspanners, maar daar heb ik geen foto meer van genomen (links van de schuilstal kun je ze een beetje zien).
Ergens komende week gaan we aan de slag met het plaatsen van paaltjes/draad voor de 'longeerpiste'. Daar zal ik ook even een update van plaatsen