Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
gelderspaard schreef:Ik hang labels aan het halster ze zijn eigenlijk voor koeien maar kreeg de tip van een da en het bevalt mij al jaren prima 2 per paard, te verkrijgen bij boerenbond (losse stuks) of agradi (compleet doosje).Ik zeg niet dat ze helemaal wegblijven maar het scheelt enorm! ze krijgen ook niet van die extreme schijven. Ze moeten wel enige inwerktijd hebben dus het halster zoveel mogelijk aanhouden en je doet er het hele seizoen mee ze zijn uiteraard wel chemisch maar soms moet je wel eens een keuze maken, ik heb er een die word echt ziek van de steken.
vencedor schreef:Hertshoorn olie smeer dat maar eens op een licht paard, daar word je niet blij
Charityyy schreef:Ben direct die vrijdag naar divoza gesjeest omdat ik toch goede dingen las over de ecxema van pagony. Deze heb ik voor dr gekocht en een vliegenkap ook met bescherming voor de oren (tis nu net een ridder) maar.... ik denk dat ze hier wel baat bij heeft.
vencedor schreef:Ik heb een bucas en een amigo. Vorige paard ook eczeemdeken maar wat een crime om die aan te doen ! Sta je daar als guppie te hannessen bij een 1:72 + paard .