Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ladyloe schreef:Nou ik heb net mijn bestelling gedaan bij ruitersport pakhuis en het is deze kast geworden;
[ Afbeelding ]
Kirsha schreef:Ladyloe schreef:Nou ik heb net mijn bestelling gedaan bij ruitersport pakhuis en het is deze kast geworden;
[ Afbeelding ]
Die heb ik inderdaad ook gezien, mooi ding en de ideale indeling! Ik ben ook nog op zoek maar het grootste nadeel vind ik het vervoer, ik heb een mini-autootje zonder aanhanger en ik ken ook niemand die het kreng kan vervoeren
KisszZ schreef:dat is inderdaad waar, maar als ik kijk naar Dribbelkont dr kast van zon vijf jaar oud en de andere kast die van dit jaar april is.. maak ik de keus om een iets duurdere te kopen. beetje kwaliteit is voor mij wel een pre, er komt nl ook veel kwaliteitspul in te hangen
edit: en wil zogezegd niet over ik schat zo'n 2 jaar weer een nieuwe aanschaffen..
Ladyloe schreef:Revanches; hoe lang duurde het bij jou voor dat je kast geleverd werd?
Donderwolkje schreef:Ladyloe schreef:Revanches; hoe lang duurde het bij jou voor dat je kast geleverd werd?
Je vraagt het niet aan mij, maar reageer ook even
Ik had op een vrijdag twee kasten besteld en dinsdags zijn ze geleverd.
Donderwolkje schreef:KisszZ schreef:dat is inderdaad waar, maar als ik kijk naar Dribbelkont dr kast van zon vijf jaar oud en de andere kast die van dit jaar april is.. maak ik de keus om een iets duurdere te kopen. beetje kwaliteit is voor mij wel een pre, er komt nl ook veel kwaliteitspul in te hangen
edit: en wil zogezegd niet over ik schat zo'n 2 jaar weer een nieuwe aanschaffen..
hihi dat is mijn kast die naast die van Dribbelkont staat![]()
Ik ben zelf zeer tevreden over mijn Pakhuis Ruitersport zadelkast en hij ziet er nog steeds uit als nieuw![]()
Super ruim, kan al mijn spullen er (eindelijk) in kwijt.
Het enige nadeel is dat je hem zelf nog moet behandelen, maar met een uur zat hij volledig in de beits.