Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sandra1312 schreef:sennag schreef:Ik zou zelf voor stal 2 gaan. Je hebt bij de ''nieuwe'' stal een binnen bak, grote buiten bak, eigen paddock en stukje weiland en je paard staat zoveel mogelijk buiten wat bij de anderen stal niet is. Veel buiten dan wel maar ik de winter staan ze in de bak als je dan wilt lopen in de bak heb je pottenkijkers om je heenAllebei de stallen zijn kleinschalig en daar is ook niets mis mee en soms ook wel goed en leuk
Dat op je huidige stal je vriendin staat is leuk natuurlijk maar het gaat er ook wel om dat jij het leuk hebt op stal maar dat geld nog meer voor je paard! Op de ''nieuwe'' stal staan ook anderen paarden waar jou paard ook vriendjes mee kan worden!! Ook bij de huidige stal las ik dat de mestbult een ramp is, de paddock vol ligt met stenen en puin, in de winter staan er paarden in de bak en als je je pony uit de weide wil halen heb je 8 paarden mee op sleeptouw dat heb je allemaal niet bij de ''nieuwe'' stal. Ook bij de ''nieuwe'' stal komt er in de toekomst een longeercirkel ( ook mooi meegenomen toch?
) Dat de stal daar nog in verbouwing is vind ik denk zelf niet zo'n probleem. Als het bijvoorbeeld voor de nieuwe longeercirkel is of iets dergelijks zou ik het totaal niet erg vinden. Jij en je paard kunnen er dan ook plezier van hebben!
Dus ik zelf zou voor stal 2 gaan!
Inderdaad, de verbouwing is allemaal voor de stal zelf, dus een schuilstal in de weide, waardoor 24/7 eventueel mogelijk wordt. En de longeercirkel en nog extra stallen (zijn nu maar 3 haha)
Maar bedankt iedereen voor jullie meningen!
Het contract wordt zo snel mogelijk getekend en dan gaat ze 1 Juli of 1 Augustus daarheen!