gelijk op het weiland?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

nicky_xle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 23:54

Kendra schreef:
Ook weer niet overdrijven...je loopt niet echt veel risico op land waar meer paarden op staan en waarvan het gras al een keer is gemaaid. Zeker als je alle dagen rijdt, moet je binnen een week zonder problemen je paard vol op de wei kunnen hebben. Als je de tijd hebt is het slim om je paard 2x per dag op de wei te zetten, bv. 's morgens een uur en 's middags een uur - als je dat uitbouwt ben je binnen een week klaar...
En staan ze 's nachts binnen? Geef dan de eerste dagen grof hooi en niet te veel krachtvoer.

ze staan snachts ook gwn buiten ps ik ben het zusje,

nicky_xle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 23:56

[quote="bertine37"]Ik zou het wel opbouwen hoor, en goed naar je paard kijken. Evt. Tjdelijk een graasmaskererbij.
Succes met de verhuizing, spannend is dat. Gaat hij gelijk de groep in of eerst apart?[quote]

een grasmasker haalt het glazuur weg hadden we gehoord, en hij gaat gelijk de groep in ps ik ben het zusje van haar lebeauty

Lebeauty_

Re: gelijk op het weiland?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-13 07:19

Bedankt voor alle tips !!! Ik ben der heel erg blij mee ! We zetten hem morgen een uur der op om dan eerst nog even te wennen aan die anderen paarden. Ik denk dat hij dan nog niet gaat eten. En dan na een uurtje der af en smiddags weer een uurtje der op. En dan doen we elkedag een uur der bij :)