Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Han_lageland schreef:Met binnenbak bij ons in de buurt zou ik het knap vinden als je een all inclusief stal met weidegang kunt vinden voor minder dan 240 euro!! Ik ben ze nog niet tegengekomen!
rebecca1997 schreef:Han_lageland schreef:Met binnenbak bij ons in de buurt zou ik het knap vinden als je een all inclusief stal met weidegang kunt vinden voor minder dan 240 euro!! Ik ben ze nog niet tegengekomen!
Met binnenbak wil ik niet meer dan 300 betalen per maand voor een paard!
Stolwijk- pensioenstal 20x60 binnenbak en volop weidegang 275 all in voor een paard.
Moordrecht- pensioenstal met weidegang 200 all in voor een paard met buitenbak.
Zoek en u zult vinden!
smurffie schreef:Ik betaal hiervoor 285,-
Daarin tegen moet ik zeggen: mijn paard is net geopereerd en mijn staleigenaresse heeft dus in de tijd dat we 2x pd moesten stappen 1 van die 2 keer op zich genomen.
Dekens wisselt ze graag voor ons
Kun je een keer niet? Longeert ze voor je
Hebben ze een wondje? Het is ingesmeerd en behandeld voor je het zelf opgemerkt hebt
Medicatie? Makkelijk bij het eten te geven dus doet zij voor ons
Ect ect ect...
Ze doet zo veel voor me, dat ik er nog rustig meer voor zou betalen ook.
barbar schreef:rebecca1997 schreef:Zonder binnenbak hier in de randstad, zou ik nooit meer betalen dan 240 euro vol pensioen voor een paard. Met binnenbak zou ik nooit meer dan 300 betalen!
ik weet niet waar jij dan in de randstad woont maar als je hier volpension met binnenbak wilt zit je al tegen de 400euro.
smurffie schreef:Nou hier regio leiden ect, en dan onder de 240 euro vind je hier geen vol pensioenen onder de 300 zeker niet met binnenbak!
barbar schreef:smurffie schreef:Nou hier regio leiden ect, en dan onder de 240 euro vind je hier geen vol pensioenen onder de 300 zeker niet met binnenbak!
nee idd, ik betaal 225euro voor een ponystal en een paardenstal kost bij ons 260euro en wij moet alles zelf doen (is wel incl hooi, stro en en bix), en dan sta ik bij een van de goedkoopste stallen in de omgeving.
Sammie schreef:Ik denk dat veel mensen zich vergissen in wat voor werk het is. Het is niet alleen privacy, maar ook gewoon het tevreden stellen je klanten. De een wil zijn merrie niet bij ruinen, de ander wil hem alleen, vervelende en bijtende paarden, die kan niet bij die en die kan niet bij die, dan de vraag de bak te trekken, stront uit de wei te halen, meer kuil, meer brok, minder brok, dekens op, dekens af, paar uur buiten, uur eerder voeren ivm rijden/wedstrijd, uur later voer ivm rijden/les/ wedstrijd. Dingen die mensen laten slingeren, stront niet uit bak halen, enz. enz. Daar moet je echt tegen kunnen.
Een stal beginnen om 'lekker makkelijk' centen te verdienen zal je echt vies tegenvallen.