Moet je ook mee oppassen. Kunnen paarden namelijk ook gemakkelijk ziek van worden!
Wizz99
Geplaatst: 03-06-13 18:14
Hoppje schreef:
Je kan ook vragen of een lokale boer je weiland wil gieren!
Ik weet niet zo goed hoe ik met een lokale boer in contact kom, gewoon aanbellen en vragen? Ik heb er allemaal nog geen ervaring mee. En dan loonwerkers, haha. daar zijn er nogal wat van, die moet ik maar gewoon even langsbellen en informeren denk ik. Ik heb ze nu op mijn kleine landje staan, dat had ik aan laten groeien maar dat is duidelijk slechter (veel meer boterbloemen en zuring) dan mijn grote landje. Dat grote stuk groeit nu dus wel ook langzaam, maar er is veel minder onkruid etc. Ik heb besloten van het weekend te gaan informeren naar kunstmest en dan mijn grote landje te mesten en ze voorlopig even op het kleine landje te laten staan. Als mijn grote land weer klaar is om te begrazen dan deel ik dat door tweeën en dan pakken we de kleine wei aan..
imd
Geplaatst: 03-06-13 18:16
jenna schreef:
Wat is dan beter injecteren of gewoon over het land spuiten?
Je mag tegenwoordig alleen nog injecteren.
Nathalieeke
Geplaatst: 03-06-13 18:22
het zal beter weer moeten woren.kunstmest kan ook nodig zijn maar dan niet meteen je pony erop zetten als je gestrooid hebt je moet er dan ook op letten dat je er dan zonder clhoor koopt
klopt mag inderdaad alleen nog injecteren. Heb vandaag wel de boterbloemen af gemaaid en hoop ook eigenlijk wel op een lekker regen buitje want dan strooi ik in ieder geval even kunstmest.