Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Arabesk schreef:Nou het ene schaap dat wij nog hebben vreet ze mooi niet......
Ik was even aan het googlen of kleine berenklauw giftig is als het in je hooi zit, dat is het hoogstwaarschijnlijk niet. Afmaaien en hooien is misschien een oplossing?
Arabesk schreef:Nou het ene schaap dat wij nog hebben vreet ze mooi niet......
Ik was even aan het googlen of kleine berenklauw giftig is als het in je hooi zit, dat is het hoogstwaarschijnlijk niet. Afmaaien en hooien is misschien een oplossing?
BianCatjee schreef:Dankjewel voor de tip!
Heb vandaag alleen te horen gekregen dat hij nog 7 jaar giftig is.. (en dat je dus ook nog 7 jaar blaren van die zooi kan krijgen..)
pmarena schreef:Zolang je het sap niet op je krijgt gebeurt er niets hoor, met rubber handschoenen kun je ze gewoon vastpakken en hier hebben de paarden er ook best wel wat opgegeten als we ze afgesneden en nog niet weggegooid hadden. De jongere "klauwen" vinden ze best om te eten schijnbaar en er zijn ook recepten online te vinden dat je ze zelf kan eten
wasabie schreef:BianCatjee schreef:Dankjewel voor de tip!
Heb vandaag alleen te horen gekregen dat hij nog 7 jaar giftig is.. (en dat je dus ook nog 7 jaar blaren van die zooi kan krijgen..)
klopt als je die zaadjes er maar agf heb en de plant afmaait 7 jaar lang dan kom je er ook wel van af maar duuuur mij te lang haha