Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
), dus die heb ik uit voorzorg weer terug onder de 0-grams regendeken gezet voor deze dagen. Dat doe ik niet gauw, maar wil haar ook niet verkouden hebben....zeker niet aangezien ze bij ons op open terrein zonder schuilmogelijkheid/struiken staan. En het is ook gewoon een beetje een wattenbol
.
daar had hij het toch het beste.
, hardstikke leuk natuurlijk om te zien en het zijn ook supermaatjes maar ja, halsters hoef ik al niet op te laten, in de 2 jaar dat ik die draak erbij heb zit ik al ver over de 10 halsters... hij pakt het neusgedeelte bij de tinker en trekt daar dan aan om te spelen/ draken
, gewone halsters/ dure halsters/ leren halsters.. alles gaat stuk , vliegendekens ..2 dagen... lijkt dan volledig door de shredder te zijn gehaald, niet meer te repareren... misschien moet ik hem zo'n graasmasker op doen om geen dekens en halsters meer te pakken
Wij zijn niet zo'n fan van dekens en waren blij dat ze eindelijk weer af konden, zolang het weer zo blijft gaan ze bij ons 's nachts op stal en overdag naar buiten. Gister hebben we ze rond een uur of 2 weer naar binnen moeten halen vanwege het trillen. Balen hè, rot weer!
, klinkt heel fout maar omdat de BWP-er niet stond te rillen twijfelde ik even aan de gezondheid van Tinkerman... hoewel die twijfel op stal wel snel over was gelukkig en hij maakte totaal geen zieke indruk dus tja ( maar ja, liever iets teveel zorgen dan 1 x geen zorgen en te laat denk ik altijd
)
SophieDG schreef:Heb deze week ook al twee bibberende paarden gehadéén ervan heeft exceem, ik heb maar een regendeken opgelegd. Gaat het regendeken makkelijk over een exceemdeken? Volgens mij moet dat best vervelend zitten
. Hopelijk wordt het snel droger weer..