ja alleen me wedstrijd dekje, laarzen, mn 4 sets (van sjabrak, pees en kogel beschermers, bandages, oornetje en fleece deken) me 8 dekens springzadel mexicaase hoofdstel 2 voerbakken 1 poetskist stuk of 10 losse beschermers passen er niet in dat slingert hier thuis nog ... waardoor ik nogal eens een boze moeder en vriend heb . Maar heel erg bedankt.
Ik ben aan het zoeken naar iemand die voor mij mijn twee paardjes wild schilderen op de deur .
Cool! Ik heb er ook al eens naar gekeken, zo'n inloop last. Laat ik nu net 2 oude bedsteeën als last gebruiken. Kan je zo ombouwen. Echt een leuk idee.
00peetje00
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.
Leuk idee TS! Ik heb zelf ook zo'n ruimte, alleen geen achterwand. Zadel hangt wel ergens anders. Je kunt wel aardig wat planken tegen de muur maken. Ben benieuwd naar het eindresultaat!
helaas niet verder gekomen. van het weekend was er te veel regen gevallen om buiten de deur te kunnen zagen.. zo ook de kast. baal er enorm van maar nu gaan we vandaag hout shoppen en donderdag zou ook droog zijn. hopen dat we dan verder kunnen.