Ik ben blij dat ik het besteld heb en hoop het snel binnen te krijgen. Vanmorgen stond shetlief helemaal te rillen door de regen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Barney1978 schreef:Ik las dit topic en vindt het echt een super idee, ik heb hier dus echt nog nooit bij stilgestaan. Wij hebben een wei waar geen schuilgelegenheid is. Met regen en veel kou, gaan de pony's dus naar binnen om te slapen. Maar ik zou ze zo graag een schuilplaatsje geven, het is niet ons eigen land en mag hier dus niet zomaar iets op zetten. Nu zie ik dit doek en volgens mij is hiermee gelijk het probleem opgelost.
Dan hebben ze toch iets om onder te gaan staan met zon en regen, in de avond gaan ze toch naar binnen met slecht weer maar overdag hebben ze er dan ook heel veel aan. Dan zit ik niet met het gedoe dat er "gebouwd" wordt op het land en zo omzeil ik alles in 1 keer (of heb ik dit verkeerd gedacht?).
Maar ik zat eraan te denken dan drie van die lange ronde houten palen in de grond te plaatsen, ringen aan de palen te maken en hier dat doek aan te bevestigen. Is dit mogelijk denken jullie of is dit geen handige constructie?