Goede regendeken???

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Inge_83

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-03 18:31

Meavey schreef:
Ik heb dus nu een maand een Rhino maar als het regend, loopt het nog steeds gruwelijk zijn hals in, hals, schouders en borst zijn dus gewoon kleddernat.
Hebben jullie dat probleem ook? En zou een deken met halve hals dat niet hebben?

Ik heb er nog nooit last van gehad.
Ik heb een BR winterdeken, een hh highliner, een pagony tiger en nu een hh high tec outdoor.
De eerste 2 (zijn geen waterdichte maar heb ze gespoten en zijn nu spatwaterdicht) hebben ook op mijn vorige paard (nrps) gelegen en ook bij hem heb ik nooit ergens last van gehad.
De laatste heeft Luna nog maar net een uur op dus dat is ff afwachten, maar hij sluit beter aan dan de pagony.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 22:38

ik heb een br.Gewoon een ongevoerde regendeken over een stal deken heen.Kan je het zo dik maken als je zelf wilt.Hij is super waterdicht.Rambo en bucas vindt ik ook goed.

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 23:05

In mijn eerste bericht had ik al aangegeven dat mijn nieuwe deken binnen zou komen.

En ben 100 % tevreden, ze heeft er al een regenbui over gehad en hij is lekker droog van binnen.
Verder schuurt die absoluut niet, sluit zelfs vrij hoog bij haar hals, zeker vergeleken met de andere deken en dus ook de pagony.

Dus als je nog een mooie waterdichte winterdeken zoekt, de panther van S&K, 300 grams vulling en 12oo nog wat D nylon ligt op mijn forsbeborste haflinger echt geweldig *ben niet verliefd hoor Knipoog *