Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Khaleesi schreef:Roxlie schreef:heb je al gedacht aan dwergschaapjes ? per schaapje 150m² ( als je lammetjes wilt moet je per ooi 250m² rekenen. Ze zijn wat minder vernielzuchtig dan geitjes.
Ja zo een klein schaapje en geitje kan dat? Kunnen die met elkaar communiceren? groetjes!
Roxlie schreef:heb je al gedacht aan dwergschaapjes ? per schaapje 150m² ( als je lammetjes wilt moet je per ooi 250m² rekenen. Ze zijn wat minder vernielzuchtig dan geitjes.
x_Jeanine_x schreef:Ik heb geen mini's.
Mijn a.chter.buur.vrouw heeft shetten rond de 90 cm en die staan ook op een klein stuk met z'n achten bij elkaar. En die zitten ook goed in hun vel. Eens per week of per 2 weken lopen ze op het grote stuk een uurtje. En dat gaat al jaren goed.
x_Jeanine_x schreef:Ik heb geen mini's.
Mijn a.chter.buur.vrouw heeft shetten rond de 90 cm en die staan ook op een klein stuk met z'n achten bij elkaar. En die zitten ook goed in hun vel. Eens per week of per 2 weken lopen ze op het grote stuk een uurtje. En dat gaat al jaren goed.
Valerieex schreef:voor 2 minipaardjes zou ik het prima vinden ! Als ze tenminste af en toe hun benen kunnen strekken. Maar ik denk dat je wel wat vaker met ze moet gaan lopen omdat ze misschien anders te weinig doen op het land en in de stal. want dan eten ze en scharrelen ze een beetje misschien kun je ze een keertje logeren op het stukje land. En misschien is het leuk om met ze te trainen voor vrijheidsdresuur. Want ik heb mijn hond allemaal trucjes aangeleerd en als je dat eenmaal hebt en je kan ze showen voor mensen voel je je zo knap dat je dat helemaal zelf gedaan hebt !Heel veel plezier met ze !
romyloverrr schreef:ik denk dat het prima kan hoor !
sportpaarden staan veelal de hele winter op stal , ( muv uurtje bak of peadok )
en dan gaan wel wel hierom zeuren
Valerieex schreef:romyloverrr schreef:ik denk dat het prima kan hoor !
sportpaarden staan veelal de hele winter op stal , ( muv uurtje bak of peadok )
en dan gaan wel wel hierom zeuren
Eigenlijk heb je wel gelijk maar die paardjes mogen nog wel even in de bak of peadok om even te rennen en in de zomer kunnen ze weer op de wie als dat mag. En de winter duurt niet zo lang als al hun levensjaren !![]()
Khaleesi schreef:Valerieex schreef:voor 2 minipaardjes zou ik het prima vinden ! Als ze tenminste af en toe hun benen kunnen strekken. Maar ik denk dat je wel wat vaker met ze moet gaan lopen omdat ze misschien anders te weinig doen op het land en in de stal. want dan eten ze en scharrelen ze een beetje misschien kun je ze een keertje logeren op het stukje land. En misschien is het leuk om met ze te trainen voor vrijheidsdresuur. Want ik heb mijn hond allemaal trucjes aangeleerd en als je dat eenmaal hebt en je kan ze showen voor mensen voel je je zo knap dat je dat helemaal zelf gedaan hebt !Heel veel plezier met ze !
Die richting dacht ik ook uitmijn boxer en ik zijn ook een sterk team op dat gebied en wat is het leuk als ze het trucje bijgeleerd heeft!
Miss moet ik sukkeltjes tijdelijk opvangen en ze wat manieren leren voor ze naar hun definitieve gezinnetje mogen..