44Myrthe44 schreef:Nou, die eigenaar heeft het wel lekker makkelijk bekeken zo.
Verzorgster laten uitmesten en zelf alleen opstrooien :p. Als ik jou was zou ik er eens goed over praten en duidelijke afspraken maken.
Dat ga ik ook doen xx
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Joellelove schreef:Sorry maar een stal moet elke dag uitgemest worden en niet 1keer in de week. Dat is veel te weinig, doe jij het op jou manier doe ik het op het mijne. Op dit soort reacties zit ik niet te wachten.
mooihoofd schreef:snap niet dat mensen maar een keer in de week uitmesten zat vinden. ik kan mijn paarden echt niet in een vieze stal terug zetten. die van mij zijn heel schoon maar toch mest ik elke dag uit en krijgen ze nieuw stro der bij. en als verzorgster mag je toch best een mening hebben. ts praat met de eigenaar.
Celiien schreef:Maar jij bent maar een verzorsterAls je nu in een uitloop samen met iemand anders stond, met allebei je eigen paarden; ja! maar als verzorgster, wie ben jij om de eigenaar een standje te geven dat het niet goed is zo
?
Joellelove schreef:Celiien schreef:Maar jij bent maar een verzorsterAls je nu in een uitloop samen met iemand anders stond, met allebei je eigen paarden; ja! maar als verzorgster, wie ben jij om de eigenaar een standje te geven dat het niet goed is zo
?
Ik kan het erover hebben met de eigenaar, ik ga niet alles voor mezelf houden
Joellelove schreef:Celiien schreef:Maar jij bent maar een verzorsterAls je nu in een uitloop samen met iemand anders stond, met allebei je eigen paarden; ja! maar als verzorgster, wie ben jij om de eigenaar een standje te geven dat het niet goed is zo
?
Ik kan het erover hebben met de eigenaar, ik ga niet alles voor mezelf houden
tabaflab schreef:Klinkt misschien dom maar omdat de drolletjes van mn verzorgpony zo klein zijn, halen wij de mest er altijd uit met handschoenen werkt prima, maar het voelt inderdaad wel fijner als alles gewoon niet zo'n rommeltje is.
( Je heb gewoon een beetje de neiging van: Het moet schoon!)
Cassidy schreef:De andere optie is waarschijnlijk zeggen dat ze er mee stopt, zoals eerder is aangegeven in dit topic. En dat vind ik nu het meest denkbaar slechte advies. Weet je, als je ergens wilt komen in het leven, dan zul je moeten leren communiceren. Face to face, recht in iemands gezicht, en niet via Whatsapp, MSN, Skype, SMS, Bokt of Facebook.
Joellelove schreef:tabaflab schreef:Klinkt misschien dom maar omdat de drolletjes van mn verzorgpony zo klein zijn, halen wij de mest er altijd uit met handschoenen werkt prima, maar het voelt inderdaad wel fijner als alles gewoon niet zo'n rommeltje is.
( Je heb gewoon een beetje de neiging van: Het moet schoon!)
Klopt inderdaad