jennyme schreef:ik doe elke dag een normale voorgeschreven dosis cowboy magic (als de staart door regen en modder erg vies en klitterig is wat meer) in de staart en manen en borstel ze juist elke dag ik sla geen dag over en hoef er dan bijna niks aan te doen en ze blijven maar dikker worden en haal maar eens in het half jaar of langer de staart en maanborstel eens leeg omdat er dan toch teveel uitgeborsteld haar in zit , nou heb ik met mijn pony's wel het geluk dat hun structuur van manen en staart wat zijde achtig is. of dit met touwmanen en staart ook werkt weet ik niet de staart van mn appie was voor een apps doen al wel erg netjes toen ik hem kocht maar is nu ook alleen maar voller aan het worden
Ja op zich moet elke dag kammen ook geen probleem zijn lijkt me, dan doen mensen (over het algemeen) ook elke dag. Maar ik kam niet elke dag, ik borstel het eerder. Verder gebruik ik geen producten. Ja cowboy magic werd ook eens genoemd in dat topic, maar er zijn nog andere producten volgens mij. Er waren ook mensen die ipv cowboy magic iets ander gebruikten wat hetzelfde effect had (ze merkten geen verschil, alleen de prijs) weet alleen niet meer wat dat was.