Bak te zwaar,kokos erin maar helpt niets

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

muts_marijke

Re: Bak te zwaar,kokos erin maar helpt niets

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 19:16

pfff dus ook nog niet een hele kleine stal. Vind het dan echt schan-da-lig dat de eigenaren er niks aan doen.

Redbull1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-13 19:29

Sorry zie ineens dat er duetten staat ipv shetten..(mobiel had t veranderd)

We staan idd met aardig wat paarden. Waarvan 1 met artrose,2 paardjes boven de 20 en mijn eigen shetje is ook al 21.
De eigenaren vindt dat ze al geld weggegooid heeft met dat extra zand.
Maar op alles is het onderhoud slecht helaas... Als er een andere stal in de buurt was zou ik t wel weten.

En onderling hebben we het gewoon heel erg leuk en gezellig en dat is ook de reden waarom niemand weg gaat.
(wilde een foto uploaden maar dat lukt niet)

Horsesandme

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 19:33

Onze bak is ook heel zwaar met droog weer. Onze staleigenaar heeft een sproei installatie aangelegd. Zomers sproeien we de bak en dan is ie redelijk goed te rijden.
Helaas moeten wij zelf de sproeiers aanzetten en daar is iedereen op stal een beetje laks mee. Dus alsnog een zware bak :(

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 20:29

lastig zeg.. Maar ik vind nog steeds dat als jij een stal wil oprichten en er geld voor vangt ook moet zorgen dat de klanten het naar hun zin hebben :) iig zo, dat er geen narigheid komt. En dat komt er nu wel.

Kunnen jullie zelf slepen en sproeien?

Redbull1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-13 20:39

We zouden zelf kunnen slepen en sproeien,maar daar moeten we wel spullen voor hebben..en we mogen dat niet van de eigenaar gebruiken..

We hebben er al zo vaak iets van gezegd,maar t komt op ons allen over alsof we alleen maar zeuren.
Want er wordt wel "geluisterd" maar erg weinig mee gedaan..

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 20:40

jeetje zeg... het staat er dus gewoon.. Pfff ik zou daar echt niks mee kunnen.

Succes iig. Lijkt me heel erg vervelend en lastig

no--a

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 20:54

Persoonlijk zou ik met zijn allen naar de staleigenaren gaan en ze vertellen dat rijden gewoon niet mogelijk is in deze bak. Vertel ze dat het onredelijk is dat jullie maandelijks betalen voor iets waar je geen gebruik van kan maken en al helemaal als jullie zelf ook nog eens moeten betalen als er iets aan de bak mankeert. Persoonlijk zou ik met zijn allen eisen dat de stallingsprijs gewoon naar beneden gaat zolang de bak niet in de juiste staat is! Maar goed of dat gaat werken is natuurlijk een ander verhaal...

Zand wegscheppen kan je proberen, maar grote kans dat dat verschrikkelijk lang duurt en als het slechte kwaliteit is kan de bodem ook daarna niet goed te rijden zijn...