Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Shirley schreef:60x 60 is geen 3,6 hectare
Dat is 3600 vierkante meterscheelt nogal een stukje ...
Maar TS, ik zou het inderdaad meer zien als een lekkere paddock op afstand, jammer dat er geen stal op mag, maar wie weet ooit nog eens ?
Of je het wel of niet moet doen, ligt wellicht ook grotendeels aan de huurprijs
kiimberley schreef:Shirley schreef:60x 60 is geen 3,6 hectare
Dat is 3600 vierkante meterscheelt nogal een stukje ...
Maar TS, ik zou het inderdaad meer zien als een lekkere paddock op afstand, jammer dat er geen stal op mag, maar wie weet ooit nog eens ?
Of je het wel of niet moet doen, ligt wellicht ook grotendeels aan de huurprijs
Huurprijs is rond de 900 euro per jaar, niet veel voor zo'n stukkie toch?
Blondie_ schreef:Grappig dat iedereen dit te klein vind maar een box van 3 x 3 dat kan dan wel.
2000m2 is prima als je voldoende hooi voert en een stuk af zet als paddock.
Blondie_ schreef:Grappig dat iedereen dit te klein vind maar een box van 3 x 3 dat kan dan wel.
2000m2 is prima als je voldoende hooi voert en een stuk af zet als paddock.
Brainless schreef:kiimberley schreef:
Huurprijs is rond de 900 euro per jaar, niet veel voor zo'n stukkie toch?
Voor 2000m2? Dat is een boel geld.
kiimberley schreef:Ik woon in de randstad vlakbij Rotterdam. Voor stalling op een manege ben je hier al snel 350 of 400 kwijt, op een doe het zelf stal rond de 200 a 300 euro. Neemt niet weg dat ik julle reacties niet meeneem. Gezien de reacties over de prijs en over de grootte denk ik dat het niks gaat worden. Helaas staat er verder niks qua land te huur in de buurt!
kiimberley schreef:Zo wat een prijsverschil zeg als ik dit zo hoor. Fijn dat jullie dat zeggen over de prijs want ik was me niet goed bewust of de prijs wel reeel was. Als ik dit zo hoor is dat het dus niet. Ik ga dan maar verder zoeken. Blijft jammer!