Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
44Myrthe44 schreef:Paarden nooit in oneven aantallen zetten, paarden hebben vaan één beste vriend dus dan valt er altijd eentje buiten.
Met 2 zou ik doen!
xNikitaaa schreef:Ashley5760 schreef:Sommige paarden kunnen alleen maar alleenik heb een merrie die trapt letterlijk elk paard door de omheining heen (klemzetten en gaan slaan). Of houdt paard heel de dag weg bij drinkbak of voer (en nee als er 2 drinkbakken zijn dan bewaakt hij ze alle 2
. Waardoor die zelf ook amper eet en afvalt.
Dus die kan alleen maar alleen (of in grote, min 1hect wei).
Oplossing hiervoor is inderdaad een groter stuk land.
@JoviManoe
Al zou mijn paard 82 zijn, behoefte aan een maatje heeft die nog steeds, misschien juist nog wel meer. Beestje moet een beetje steun hebben.
En als een paard rustig en oud is, zal alleen zetten dat echt niet verbeteren. Denk dat het arme ding dat juist nog lusteloos wordt, het heeft immers niks te doen in de weide.
xNikitaaa schreef:JoviManoe schreef:Je snapt wa ik bedoelAls je een jaarling by gaat zetten die alsmaar wil spele?!!
Dan heeft dat beestje ook nog wat te doen in z'n weitje, als het ding niet eens meer even kan spelen ben ik bang dat ie toch niet lang meer mee gaat.
secricible schreef:Persoonlijk zou ik het paard dan met pensioen doen en lekker samen in de wei zetten, jovimanoe
Mijn paard staat ook alleen, nadat hij vorige winter ernstig ziek is geweest. Da vindt het onverantwoord om hem nog samen te zetten, dus helaas nu met een paar stroomdraadjes er tussen...