Kiefer of Ainsley en waarom?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kiefer of ainsley en waarom?

Poll eindigt op

Kiefer
5 (26%)
Ainsley
5 (26%)
geen van beide
9 (47%)

Totaal aantal stemmen: 19

janne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 12:33

ik heb hiervoor een kieffer gehad en ik vind het persoonlijk een zeer slecht zadel.
ik heb m nieuw gekocht en na een half jaar was het leer al grijsig.
ainsley vind ik veel te hard zitten.
ik heb nu een daaleman en ik wil nooit meer een ander zadel het zit gewoon heerlijk.

Chantal173

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-03 12:39

janne schreef:
ik heb nu een daaleman en ik wil nooit meer een ander zadel het zit gewoon heerlijk.

Ik heb een tijdje terug een Daaleman uitgeprobeerd en die zat idd heerlijk,hij paste alleen niet op m'n paard.

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 12:39

kieffer Haha!

ainsley zit ook super, maar diem agen nooit goed op mn paarden, en als een zadel niet helemaal goed op je paard ligt vern**k je de rug, en ook je eigen zit

ik heb een kieffer Garmisch(vzh) al bijna 7 jaar, blijft supermooi
en een kieffer lech profi met extra diepe zit, en een hoge lepel(das 4 jaar geleden vernieuwd aan de lech profi's zei de zadelmaker toen we er laatst waren om (weer een kieffer)een zadel te kopen Knipoog )
maar dat is dus mn dressuurzadel, ligt goed en zit lekker!

we hebben een oud dressuurzadel, een mucnhen of wien, zit ik ook goed op, aloleen is het een maat 2 en ik heb een 1 nodig, dus dat zadel is iets te groot voro mij waardoor ik er wat los inzit, maar t zadel is niet verkeerd

maar mn moeder kon er voor gee meter op rijden en vond het te hard, en door een hoop gedoe en gezeur qua rijden en laks zijn en geen zin hebben werd dat zadel nooit opgevuld, dus die lag na een tijdje echt slecht op de rug van Desire

toen heeft mn moeder maar een nieuwe gekocht

een kieffer lech profi Excellent, met gel-zitting
heerlijk zadel Haha! alleen weer een maat 2, en ik zit er dus los in, maar ja rij haar paard toch niet zo veel

ik moet alleen wel zeggen dat ik een county zadel super vind zitten, dus als ik ooit geld over heb Knipoog maar ja die zal op mn paard wel niet goed liggen, en dat is toch het belangrijkste, dat ie perfect op je paard ligt!

Chronos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 12:40

Ik heb een KN dressuur en ik kan hem op eigenlijk elk paard leggen en hij zit super

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 13:16

Ik heb ook voor geen van beide gekozen, de ainsley valt af omdat hij niet past op de paard en de kiefer omdat jij hem niet zo fijn vind.
Zadels zijn dure dingen en daarom kun je beter doorzoeken tot je de perfecte hebt gevonden die zowel je paard als jou perfect past.