Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
setteke schreef:Is dit misschien een mogelijkheid om voor je deur te doen; http://www.agradi.nl/dierbenodigdheden/ ... 1039523/97 ?
PLK schreef:Wij hebben hier een dikke laag vlas van ca 20 cm zodat ons kleintje van 140m er nu ook overheen kan kijken. Werkt prima, kun je gewoon paar weken laten liggen, wordt het een mooie plak. De stro kan er gewoon extra overheen. Mocht je stalbaas geen vlas willen of hebben, dan kun je toch zelf een paar pak kopen (ca 5 euro) en dan verhoog je daarmee de boxbodem!Je kunt ook een paar stalmatten bij de deur leggen?
Sientje schreef:Tsja, zie weinig andere mogelijkheden dan een stukkie van de deur af te halen... Als je dat handig doet, en alleen voor jouw pony en belooft t terug te schroeven mocht je ooit de stal verlaten, lijkt me niet dat je stalbaas een reden heeft er bozig om te doen...
xkelleyy schreef:alleen dan is links niet verlaagd.
Sientje schreef:xkelleyy schreef:alleen dan is links niet verlaagd.
En dat is nou precies het probleem... Deze oplossing of die andere deur vind ik ook een goeie tip. Gaat je wel wat centen kosten, maar lijkt erop dat ponnie daar blij mee gaat zijn.
Anders kun je je afvragen of je op deze stal wilt blijven, als je pony duidelijk niet happy is en je er niets aan mag doen om je pony wat blijer te maken op stal.
Sientje schreef:xkelleyy schreef:alleen dan is links niet verlaagd.
En dat is nou precies het probleem... Deze oplossing of die andere deur vind ik ook een goeie tip. Gaat je wel wat centen kosten, maar lijkt erop dat ponnie daar blij mee gaat zijn.
Anders kun je je afvragen of je op deze stal wilt blijven, als je pony duidelijk niet happy is en je er niets aan mag doen om je pony wat blijer te maken op stal.
mijnlieverd schreef:Mijn veulen van 1.33 kan haar hoofd wel over een standaard hoogte staldeur heen doen.
Maar nu heb ik wel houtkrullen erin liggen en dan wel zeker 15 cm dik zoiets, gaat nu ook maar net.
Zou ook niet weten wat ik anders had moeten doen zodat ze er wel overheen zou kunnen kijken, behalve dan een lagere staldeur erin zetten.
Of rubberen matten erin leggen(maar die sloopt ze zeg je).
Dus kan je ook verder niet helpen vrees ik.
chikohaa schreef:Zoiets als hier op de foto werd geshowd is hardstikke mooi! Maar als de deur die er nu in zit een hele dure is, dan zal je stalbaas niet zo blij met je zijn. Maar de deur kan je er vast wel uitmonteren en dan maak je ( of een handige vader/oom/broer/kennis) een klein deurtje van hardhout die je insmeert met spul zodat ze de deur niet opeet.
Dan kan ie lekker naar buiten kijken en is er niets aan de hand! ( Zo hebben wij het ook opgelost met een pony)