Wat ik helemaal niet vind kunnen is dat hij jou heeft weggestuurd omdat jij iets deed wat in zijn ogen niet klopte. Hij had jou hoogstens op je vingers kunnen tikken en de eigenaresse eventueel kunnen informeren, maar hij heeft m.i. geen recht om je van zijn erf te trappen. Mandy is immers niet zijn paard. Wel goed hoor, dat hij een beetje oplet, maar hij trekt het nu wel heel erg in het extreme. Dit mannetje komt me een beetje over als een combi controlfreak / geldwolf. Zou niets voor mij zijn in ieder geval, binnen de korste keren zou ik ruzie met zo iemand hebben.
Maar goed, het blijft een rotsituatie voor jou. Ik weet zeker dat je verstand weleens zegt 'kappen hiermee' maarja het hart... Veel sterkte daar, het klinkt alsof je dat nodig gaat hebben.
..
.
dat zal lekker worden, moet bij ons eens gebeuren, bij ons lopen er op stal vrij veel "pennymeisjes" maak je meteen een onderscheid tussen de serieuze en de niet serieuze meiden en jongens. maar volgens mij is het gewoon een manier om extra centen binnen te krijgen, moet hij het stalgeld maar omhoog gooien dan heeft hij hier ook geen omkijken meer naar en benadeel je de verzorgers ook niet want het is stom dat de verzorger er voor zou moeten betalen om een paardje te verzorgen.
Als het dan maar wel gezellig is