Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
janouk schreef:IngridM schreef:Kortom; die van Action goedkoopste oplossing, Cowboy Magic de beste (maar prijzig) en de rest is allemaal hetzelfde volgens mij.
Iemand noemde het 'plastic aanvoelen' van staart en ik denk dat dat ook is wat ik bedoel. Al die troep lijkt me uiteindelijk ook niet zo best voor het haar. Maar ja, zonder helemaal drama......
Grappig dat je dat zegt, want hier is juist het tegenovergestelde: Janouk heeft geregeld Penny's naast haar staan (groot en klein) tijdens ringsteken of andere evenementen waar veel mensen zijn en die staan allemaal in haar manen te frunniken, want het voelt ze zijdeachtig aan, zo zacht.
En dat is echt zo, het is heel zacht en zijde achtig. Helemaal niet plastic achtig.
Zoek schreef:Dat plasticachtige gevoel komt door de siliconen wat er in veel producten zit, Cowboy Magic heeft dit niet en daarom voelt het ook niet zo aan. Ik gebruik het liefst Cowboy Magic en als je goed googled heb je het altijd wel in de aanbieding.
IngridM schreef:Zoek schreef:Dat plasticachtige gevoel komt door de siliconen wat er in veel producten zit, Cowboy Magic heeft dit niet en daarom voelt het ook niet zo aan. Ik gebruik het liefst Cowboy Magic en als je goed googled heb je het altijd wel in de aanbieding.
Dat is een nuttige opmerking. Toevallig heb ik net voor mezelf shampoo zonder al die troep gekocht, ook zonder siliconen. Legt een laagje om het haar inderdaad. Zit dat niet in CM ?
En gebruiken jullie dan de spray of de tube ? Is de tube goedkoper in gebruik ?
Zoek schreef:Gaat mij niet persee om of er nu wel of geen silliconen in zitten als het maar niet plastic achtig voelt.
xChantal94 schreef:Voor de mensen die hier cowboy magic gebruiken; ik heb ooit is gelezen dat paarden daardoor ook vollere manen/staart van zouden krijgen. Is dat echt zo?
Paardlief heeft een vrij ielle staart en zou best wat voller mogen..