Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
toch bedankt voor de tips! weet iemand ook misschien waar jeje de zwarte benen en staart van je paard nog mooier zwart mee krijgt? zo diep zwart zegma bedoel geen antiklit spray maar hoop op huis tuin en keuken middeltjes
Maartje1990 schreef:ja, maar zweden ligt een stuk noordelijker, en ik ben bijv. in Ijsland op vakantie geweest (wat natuurlijk nog noordelijker ligt dan zweden) en daar werd het amper 20 graden in de zomer! Ik heb gewoon geen enkel idee wat normale tempraturen zijn in zweden, en dan ligt het er ook nog aan waar je woont, woon je vrij zuidelijk of vrij in het noorden? Zo'n gekke vraag vond ik het niet hoor
verbaasde mij ook hoor
u idd rot weer maar heb m nogsteeds zonder staan omdat ie zo hard rende dat ik m de weide niet eens uit kreeg ook niet voer zal wel door de wind komen
komt goeeeeed
uhhhhmm haha wij wonen bij borlänge in de buurt
weet niet meer waar jij precies woont? als je echt dicht in de buurt woont uurtje ofzo kunnen we deze zomer n keer n flinke toch maken samen! lijkt me wel leuk! nah laat ma weten!!
En wat betreft de vieze geur: die verdwijnt vanzelf weer! Je hoeft tenslotte niet naast hem in bed te liggen, hi hi.
) littlesannie schreef:zou je nu je paard kunnen wassen met dit weer? daarna half uurtje solarium en dan in de stal zonder deken? (mijn vader wil graag zijn inmiddels bonte schimmel wassen)