Ponykamp waar je lekker veel buitenrijd?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lot

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 18:58

PS: Beter dan bij de Bongerd in Groningen want daar had ik ervaringen opgedaan waar ik nu nog ongeveer nachtmerries van heb

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 19:04

ja zeker t reelaer.

helemaal top *LOL*

sherwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 19:04

LianneJantje schreef:
Ponykamp het peerdespul in Drenthe is ook heel leuk. Je rijd elke dag buiten. Er wordt gereden op ijslanders en het is er erg leuk. Ik ben er een paar jaar geleden geweest en vond het er erg gezellig!

Voor meer info kun je ook piedro of piedrolover hier op bokt een pbtje sturen zij weten nog veel meer van dit ponykamp. En gaan er volgens mij ook elk jaar zelf heen.

ben ik ook eens geweest.... vond er geen donder aan. In princiepe was de buitenrit in stap. Lekker langzaam dus op die pony's. Maar als je een leuke leiding had kon er nog wel 1 galopje vanaf. En dat met een buitenrit van 6 uur....... Daarbij zat ik in een groep met meiden die er al jaren kwamen, en geen nieuwelingen dulden. Was niet echt gezellig nee.

Reem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 19:34

De ervaring die sherwood had op peerdespul had ik ook een beetje last van. Opzich waren de kinderen wel aardig, maar de leiding was 3x niks! En je rijd inderdaad wel lang en veel buiten, maar voornamelijk in stap. En voor de ijslanders hoef je het ook niet echt te doen, want (de paarden waar ik op reed) tölten niet. Maar het waren opzich wel lieve pony's!
Maar een aanrader vind het niet.

sorayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 20:41

ik ben bij t reelaere geweest op jongerentrektocht ws erg leuk leuke paardenen luke bossen energ moooie ritten......ik zat in een erg leuke groep was wel de opudste maargoed was supergezel....

Eliana

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 22:33

ik ben bij het lamoen geweest was echt super dit jaar meegedaan aan de trektocht van 3 dagen is echt super tof ook hebben ze gewone ponykampen ga je elke dag minstens 3 uur buitenritten maken Lachen en 1 dag tocht
http://www.hetlamoen.nl

Linde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 23:30

Ik ben zelf 3 jaar lang elke zomer naar Noordeinde geweest en vond het helemaal te gek, omdat het klein is is het super gezellig en ze hebben hele leuke paarden. Ik werk er nu al 7 jaar elke zomervakantie een paar weken en het gaat nooit vervelen!
Viavia ben ik ook op t Reelaer terecht gekomen en daar ben ik de afgelopen 2 jaar ook leiding geweest van de trektochten en dat is ook heel erg gaaf.
Kun je niet twee weken op kamp?
Of gewoon de hele zomer?!
Knipoog

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 23:42

Lot schreef:
PS: Beter dan bij de Bongerd in Groningen want daar had ik ervaringen opgedaan waar ik nu nog ongeveer nachtmerries van heb

Toevallig de bit manegetest van deze maand gezien? Bloos!

Lot

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 11:38

NEE! VERTEL!!!!! Ben érg benieuwd!!

Linde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 12:37

Ja, wat dan wat dan wat dan? (ik ben niet over actief hoor, maar het is nog vroeg op de dag...)

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 14:02

Ze waren echt superenthousiast over de Bongerd, 4 sterren, verbaasde me wel een beetje eerlijk gezegd.

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 15:22

Op manege Bergemo maak je iedere dag zeker een buitenrit. Kijk maar eens op www.bergemo.nl

Marinke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-03 18:22

Aaaah ik krijg gewoon zoveel zin in de zomer nu

Heb ook heel erg veel positieve dingen gehoord over de trektocht!
Komen daar veel kinderen alleen? Ik heb namelijk (nog) niemand die mee gaat Verdrietig

Maar op dit moment staat t Reelaer op nr 1 *LOL*
Maar daar kan nog verandering in komen hoor Knipoog

Of gaan er komende zomer nog Bokkers heen? (:)))

frappa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 21:11

www.leschevaux.nl

altijd errug leuk, gezellie, leuke paarden en pony's en schitterende omgeving voor mee informatie kan je mij pb-en

Marinke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-03 14:17

Waar gaan jullie bokkers heen deze zomer? als jullie het al weten Knipoog

Eliana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 15:37

ik ga weer naar het lamoen denk ik Haha! ben er 2 x geweest echt super tof!! er komen ook best veel kinderen alleen en het zijn niet zulke grote groepen 12-14 kinderen

luxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 18:50

misschien domme vraag, maar rijden jullie bij een club en zo ja, organiseren die geen ponykampen?
bij mijn oude ponyclub gaan we ieder jaar een week op kamp, iedereen kent elkaar, supergezellig. 's morgens een urenlange buitenrit en 's avonds dressuur of springles voor de liefhebbers. geen volgepropt programma, lekker tijd om te kletsen en leuke dingen te doen.
ik ben de pony tijd voorbij, maar ga alweer een aantal jaar mee als leiding (eigenlijk met ij) echt geweldig. opper het eens op jullie club!!
de organisatie valt best mee, zal het eerste jaar wat moeite kosten, maar daarna wordt het alleen maar leuker!

luxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 18:51

oh ja wij gaan nu voor het derde jaar naar kootwijkerbroek, geweldige uitrijmogelijkheden!

Marinke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-03 18:56

Ik rijd niet bij een ponyclub, heb geen eigen pony Knipoog

Bij mijn eigen manege kan ik wel op ponykamp, maar dat lijkt me niet zo'n geweldig leuk kamp, en ik vind het ook leuk om ergens anders heen te gaan Lachen

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 19:33

als je van buitenrijden houd EN van IJSLANDERS dan moet je echt naar Okke (Okke op bokt) Ponyclub ST. Pieter http://members.home.nl/ponyclub/

daar rijd je ALLEEN MAAR buiten!!! door de bossen, door het dorp...heuvel op heuvel af!! ALLES!! zo super gaaf, ik ben er deze zomer geweest en ik vond het zo super gaaf!!

Lautjuh123

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 19:50

Joyce1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 19:53

Kayla"]
[quote="Lot schreef:

Toevallig de bit manegetest van deze maand gezien? Bloos!
[/quote]

De bongerd in glimmen bedoel je?? Hoezo heb je daar nog nachtmerries van??? Ik ben er ook geweest. Ik vond het wel leuk en je rijd ook wel veeeel, maar je hebt een weekpony en daar rij je steeds op dus je weekpony loopt gewoon iedere dag minstens 2 uur. Heb je nog een dagtocht en overdag mag je zelf weten hoeveel je rijd buiten het eten om en vanaf het onbijt tot het avondeten....

co2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 23:34

Ben vroeger naar De barlo geweest, daar maak je ontzettend veel buitenritten! Was echt heel leuk, ook een vrij kleine groep dus het is zeker wel gezellig!
Ben ook naar Klein Oever geweest maar viel me zwaar tegen, niet alleen het aantal buiternritten maar ook de omgang met paarden en pony's (heb er nog een gigantisch litteken aan over gehouden!). Leiding daarin tegen vond ik wel super!

Farah_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 12:39