Wat freespirit heeft is natuurlijk helemaal top als omheining. Maar helaas voor veel mensen niet te betalen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Elan_GV schreef:Ja, als ik hout zou nemen en met carboleum o.i.d. dus insmeren zou ik gewoon bij de planken langs zo'n ouderwets oranje draadje aan de binnenkant van de planken spannen en aan de bovenkant óp de omheining, zie je bijna niet en is tegen het schuren e.d. prima. Ze hoeven het niet te zien, ze hoeven er alleen van de te schrikken en dan gaan ze ook niet meer schuren.
Heb het gezien bij een kennis, héél mooi, maar idd eigenlijk onbetaalbaar.
Moet zeggen dat ik wit niet mooi vind, heel besmettelijk ook, zodra het een beetje vies is staat het slordig. Ik had geloof ik beits ofzo er op gedaan, mooi houtkleur, maar goed, kleur is een smaak.
riannezweeds schreef:vergunnig? nog nooit van gehoord voor n buitenbak haha, maar ik heb ook wel vaker dat ik te dicht langs de bak rij en dan ga ik met mn benen langs de stroom en dat is ook niet leuk hahaa is daat ook n oplossing voor?
switt schreef:Onze omheining is van hardhout, dat is te hard om aan te knagen. Ze staat 24/7 buiten en het de hardhouten planken zijn nog als nieuw na 3 jaar (de niet-hardhouten palen en hekken zijn een ander verhaal , de bevers)
juliomariner schreef:dat is toch precies wat ik zeg, iedereen moet kopen wat in zijn eigen prijsklasse past. Ik kan ook geen BMW kopen, daarom wil het nog nioet zeggen dat het obetaalbaar is? Ik kan het niet betalen maar een ander msschien wel