Hoe hebben jullie een plekje gevonden voor paard/pony?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

karuna
Drukke kabouter

Re: Hoe hebben jullie een plekje gevonden voor paard/pony?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 18:06

Marktplaats, speurders, marktnet, rijverenigingen vragen waar de leden hun paard hebben staan.

Priscilla_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 18:10

je heb ook een hit active stal dat is volgens mij meer prive een vriendin van me staat daar
maar is volgens mij al gauw barendrecht/rhoon die kant op

Shinedown

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 20:12

Via Marktplaats :)

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 20:38

Ik vond mijn verzorgpony en deze stond op mijn huidige stal.

Uit mijn verzorgpony kwam een baby en die is nou van mij :D En staat op die stal.
Ik ben heel blij dat ik deze stal gevonden heb.
Ben zeer tevreden over die stal :j Alleen maar lof.

RyanneZarita

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 20:43

Kun je niet gewoon via vrienden/kennissen/rijmaatjes wat mogelijkheden vragen? Je komt via via altijd aan de leukste plekken! (Kleine pensionstalletjes zijn vaak ook niet op internet te vinden..)

Nikkepik

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 23:25

Mijn paardjes staan ook thuis, maar vroeger vond ik meestal een plekje via via, of via marktplaats.

NouvelJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 10:25

Mijn merrie is jarenlang blijven staan bij degene waarvan ik haar heb gekocht, toen bij de stal daarnaast een box vrij kwam heb ik die gelijk gereserveerd voor mijn jonge paard.
En inmiddels staat mijn merrie daar ook, dus nu staan ze weer lekker bij elkaar!

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 13:17

Ik hoorde via via dat er een privestal was, waar ze 'n aantal pensionklanten aannamen. Ik ben er naar toe gereden om eens een kijkje te nemen. Gelijk een prettig gesprek gehad met de eigenaar. In eerste instantie was er geen plek meer, misschien per september (het was toen maart), enkele dagen later kreeg ik een berichtje dat we per 1 april welkom waren :)
Was eigenlijk niet eens echt opzoek naar een andere stal, maar op de stal waar we stonden waren wat dingetjes die me tegen stonden, dus was wel voorzichtig m'n horizon aan het verbreden.

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 13:19

Ik kwam er al 3 jaar voor een verzorgpaard dus ben blijven hangen met mijn eigen paard en na 6 jaar nog altijd erg naar mijn zin!

no--a

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 22:39

Via de bokt markt (nou goed zo heette dat toen nog niet)! Had eigenlijk al een plekje gereserveerd op een wat grotere stal, en kwam echt heel toevallig een advertentie hier op bokt tegen. Toch maar even een berichtje gestuurd, en eens wezen kijken. Vond het gelijk top, dus heb helaas mijn plekje op de andere stal af moeten zeggen wat ze gelukkig begrepen;)
Sta er inmiddels alweer ruim 3 jaar met heel veel plezier!

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 22:48

Eerste stal --> kennisjes, ik paste daar altijd op.... Maar dat bleek uiteindelijk drama te zijn :') (Weet dat iedereen die er tegelijk met ons stond, met ruzie weg is gegaan... dus het zal niet alleen aan mij hebben gelegen.. )

Daarna stal gewoon rondvragen op stallen in de buurt... Was een goede stal, maar andere definitie van "Veel naar buiten" (4 uur was ivm de buren veel, maar voor mijn paard te weinig).

Daarna --> vriend van me had een paard gekocht en een weiland gehuurd, dus hij zocht nog gezelschap...

Vervolgens een verzorgster gevonden die hem wel wilde rijden maar het fijnst was als ie bij haar op stal kwam staan en ook gezelliger... + weiland konden we niet meer huren, dus dan moet je wel... Was dichtbij huis dus "ideaal", maar werd uiteindelijk ook niets (DA rekening dankzij de eigenaresse en een paard die nu nog panisch is bij sommige dingen... 1cm hoger en hij had glas in zijn oog gehad ipv een hechting onder zijn oog... Dus mjah weg daar)... Tijdelijke oplossing gezocht bij kennisjes gaan vragen wat zei zouden doen...

Die stal was op zich goed voor mijn paard (van mij mocht ie nog meer naar buiten ;)) maar ik vond de mensen (een bepaalde groep) er zo vreselijk... En toen via Bokt toevallig op een nieuwe stal gestuiterd waar we nog staan :) Mensen denken hetzelfde over paarden en heb er vertrouwen in! Minder luxe, maar gezelliger, lievere mensen :) En paardje staat meer buiten, krijgt een betere kwaliteit eten, vaker verdeeld over de dag dus ik ben tevreden! Hij staat er fijn!