Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
shalana1995 schreef:zijn er ook mensen die hun paard in de winter 23 uur op stal hebben en 1 uur rijden?
Duuk2011 schreef:shalana1995 schreef:zijn er ook mensen die hun paard in de winter 23 uur op stal hebben en 1 uur rijden?
Nou ik mag hopen van niet. Lekker dier onvriendelijk
Hinke schreef:Duuk2011 schreef:
Nou ik mag hopen van niet. Lekker dier onvriendelijk
In de randstad is het niet ongewoon hoor.
@TS: zie [VSW] Wie heeft zijn paard nu nog min. 4 uur buiten staan? , daar heb je ook een poll. Ik denk zelf dat de poll niet representatief is, als ik zo in mijn eigen omgeving kijk. In dit soort topics reageren altijd alleen mensen die hun paard ook in de winter >5 uur per dag buiten hebben staan
Claudia1993_ schreef:Zat al een tijdje te wachten op een topic zoals deze, denk ook dat veel mensen het niet toegeven omdat de moraalridders dan weer aan komen zetten. Uitspraken als; 'Als je je paard niet veel buiten kunt hebben, moet je hem maar verkopen' kan ik echt helemaal niks mee..En ja die kom ik regelmatig tegen.
Niet om het goed te praten dat paarden veel binnen staan, want daar ben ik het ook niet mee eens maar het is niet overal zo makkelijk om zo'n stal te vinden.
De paarden hier in de omgeving komen 's winters ook niet vaak buiten, eigenlijk helemaal niet.
Alleen als je er zelf bent en op sommige stallen tegen extra betaling een uurtje.
Onderling is er bij mij op stal wel wat te regelen, pony staat in groepje van 3 dus meestal komt hij wel 3x per dag buiten.
Bij mij komt hij sowieso al een groot deel van de ochtend buiten.
Ideaal is het niet, maar op dit moment moet ik het er mee doen.
In de omgeving is het echt heel moeilijk, of ze komen dan 2 uur buiten - maar daar kom ik nu ook zeker wel aan dus dat schiet niet op.
Pony doet het wel goed, maar vind het voor mezelf een fijner idee als hij veel meer buiten komt.
Hou zeker mijn ogen open, maar het is zeker de bedoeling om uiteindelijk een plekje te vinden waar hij 's winters meer naar buiten kan.