Hebben jullie een dagboek voor je paard??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Heb jij een dagboek voor je paard?

Nee, vind ik niet nodig
21 (39%)
Nee, maar ik vind het een goed idee en ga het ook gebruiken
9 (16%)
Ja
15 (28%)
Anders, nl.......
8 (15%)

Totaal aantal stemmen: 53

machogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 19:08

ja ik heb wel een boekje waar ik inschrijf wanneer de hoefsmid, dierenarts enzo moet komen, gewoon zodat ik het niet vergeet, maar ik heb niet een heel dagboek waar ik alles in op schrijf... als je al drie jaar een paard hebt dan is rijden niet meer speciaal.. en je bent gewoon blij als het goed gaat, maar ik denk niet dat je elke dag dan nog alles netjes opschrijft hoe het ging enzo Haha!
maja.. ik heb naast macho nog heel veel andere dingen die tijd kosten en ik heb op een dag niet echt een uur over ofzo waarin ik niets doe:D

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 19:45

RodeoGirl"]
[quote="xKatleentjex schreef:
Ik had vroeger wel zo een pennydagboekje gehad voor de wekelijkse manegelessen. Maar als ik dat nu eens teruglees wat ik allemaal heb geschreven... *schaam* Haha!

Whaha zo'n manegeboekje heb ik ook!...En ook niet gevloven wat er in stond...Bijzonderheden les: IK HEB GEGALOPEERD!!! ... Haha! Of: Ik heb voor het eerst zelf het zadel erop gelegd.. *LOL* Erg komisch dat boekje..Dat bewaar ik!!!

[/quote]

haha inderdaad Haha! . Bij mij staan er dingen in als in drukletters: IK HEB VANDAAG OVER DE CAVALETTI'S GEREDEN!!! *LOL* en "ik heb hem in galop gekregen" Clown , en "het was suuuuuuuperfijn" of "hij heeft een heel toffe galop" komen nogal redelijk vaak terug Haha!

*help! ik ben een pennymeisje geweest! Tong uitsteken*

Gracy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 20:30

Zo'n dagboek is best wel handig! Knipoog zeker als er meer verzorgers/bijrijders hetzelfde paard verzorg, want dan weet wie wat heeft gedaan en hoe het is gegaan die dag
Kan ook in vermeld worden: medicijnen gebruik, wondjes, voer instructies, stal verzorging, gedrag van het paard, inentingen, smid... Gewoon belangrijke dingen om te weten.